Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع)   در جمع بسیجیان شهرستان نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: بسیج این نیروی مخلص با تدابیر حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت که ثمرات بسیاری برای این نظام و انقلاب داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نیروی بسیجی هر جا که نیاز بوده با قدرت پا به میدان گذاشته و همیشه پیروز میدان بوده است، بنابراین هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا ابعاد مختلف تفکر بسیجی تبیین و پیشرفت های این نیروی مردمی بیان شود .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: هر چه زمان می‌گذرد با وجود تهدیدها و تحریم‌ها ارزش تشکیل بسیج را بیشتر درک می‌کنیم و اثرگذاری بسیج را در جهان اسلام می‌توان به وضوح دید .

وی تصریح کرد: امروز بسیج فرامرزی شده و این مدال افتخاری است که حضرت امام خمینی (ره ) به ملت ما داده است .

سردار مجیدی بیان داشت: شور و شوق نیروهای با ایمان بسیجی برای خدمت به مردم و ایستادن در مقابل ظلم و کفر و استکبار جهانی در سایه اجرای فرامین مقام معظم رهبری از ویژگی‌هایی است که این نیروها را عزیز ملت ایران کرده است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌ها و ولایت‌مدار بودن این نیروهای انقلابی قابل هضم نیست و به همین منظور است که استکبار جهانی در حال توطئه و برنامه ریزی برای ضربه زدن به این نیروی انقلابی است .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: هدف نهایی جبهه استکبار از ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران توسط تکفیری‌ها در عراق و سوریه، سعی داشت جنگ را به مرزهای ما و سپس به کشور ما برساند و ضربه خود را بزند که به لطف خدا با تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری و با رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت جلوی تکفیری‌ها گرفته شد و به اهداف شومشان نرسیدند .

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های بسیج گفت: تمام برنامه های بسیج باید از مسجد شروع شود و قصد داریم به کمک سه ضلع مهم مساجد از قبیل امام جماعت، هیئت امنا و فرمانده پایگاه به مساجد رونق ببخشیم .

سردار مجیدی یادآور شد: با تلاش بسیجیان گشت‌های محله محور در سراسر استان فعال خواهند شد و همچنین در بحث‌های فرهنگی، بصیرتی و اجتماعی بسیج کارهای بسیار خوبی انجام داده است که امروز با حضور مسئولین چندین جهیزیه که توسط نیروهای بسیجی خواهر جمع آوری شده بود به زوج های نیازمند اهدا شد و همچنین اردوهای جهادی نیز همچنان به کار خود در مناطق محروم ادامه خواهند داد .

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) در خصوص اینکه ترک اعتیاد به اندازه نجات اسلام است، گفت: در هشت شهرستان استان همدان طرح کرامت را اجرا کرده‌ایم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: طرح کرامت برای این است که جلوی مواد مخدر را در کشور بگیریم که این طرح در نهاوند نیز اجرا شده و تاکنون حدود ۱۸۰ نفر در این طرح از مصرف مواد مخدر پاک شده اند .

وی در پایان گفت: در بحث محرومیت‌زدایی در شهرستان نهاوند قرارگاه محرومیت زدایی در دهستان خزل شرقی مستقر شده و کارهای ابتدایی را نیز شروع کرده اند که این طرح نیز کار بسیار خوبی برای شهرستان است .

انتهای پیام/خ

ضربه زدن به نیروهای انقلابی از اهداف استکبار جهانی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه همدان که با حضور استاندار همدان، مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد، اظهار داشت: هر یک از فرماندهان ولایی و انقلابی ما نگین زینت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و کارنامه درخشان این عزیزان نیاز به توصیف و تعریف ندارد.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه قلب تپنده رزمی و عملیاتی پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش، پایگاه مقتدر و دلاور شهید محمد نوژه همدان است، گفت: نیروی هوایی ارتش تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته تا نیرویی در تراز انقلاب اسلامی در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) باشد.

در ادامه، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان نیز اظهار داشت: آنچه که در جمع ارتشیان غیور و سرافراز می‌بینم، چیزی جز جهاد، اخلاص، عمل و تلاش شبانه‌روزی نیست.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز کشور و میهن عزیزمان به همت و توانمندی‌های نیروهای مسلح در اوج عزت، اقتدار، بالندگی و بازدارندگی است، خاطرنشان کرد: تیزپروازان ما همیشه در همه جا و در هر زمان، حافظ امنیت و استقلال ملت عزیزمان بوده و هستند.

امیر سرتیپ دوم خلبان «پرویز مرادبکی» فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید نوژه نیز در این مراسم عنوان کرد: خداوند متعال را سپاسگزار و شاکر هستم که توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بنده عنایت داشته، اقدامات عملیاتی رزمی و عملیاتی پایگاه استراتژیک خلبان شهید محمد نوژه بر همگان آشکار است و این اقتدار و توان از افتخارات نیروی هوایی ارتش است.

در این مراسم، امیر سرتیپ دوم خلبان «مهدی کرمی» به سِمت فرماندهی پایگاه شکاری شهید محمد نوژه و ارشد نظامی ارتش در استان همدان منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیر «مرادبکی» تقدیر شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین در ادامه، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید و توانمندی‌های رزمی و عملیاتی پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه را ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند