Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی بسیج گفت: من معاونت فرهنگی بسیج را یک شتاب دهنده و استارت اپ می‌دانم، این معاونت بسترساز و هدایت‌گر جریان هایی است که می‌توانند فعالیت‌های خود را از کف جامعه شروع کنند و بالا بیایند. حجت‌الاسلام محرابیان، معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در خصوص عمده فعالیت‌های این معاونت و همچنین افق‌های پیش‌رو که طراحی شده اند گفت: نگاه مقام معظم رهبری به فرهنگ، یک نگاه بسیار ویژه است، در واقع ما هم در معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج در تلاشیم که فقط برای یک قشر خاص تلاش نکنیم و سایر اقشار جامعه را هم بتوانیم پوشش بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: ما فقط آن بیست و چند میلیون نفری که پرونده دارند را بسیجی نمی‌دانیم، بلکه هر کسی که به یک نوعی انقلاب اسلامی را قبول دارد ما بسیجی می‌دانیم و بیشتر جامعه ما شامل این تقسیم بندی می‌شوند؛ ممکن است ما اختلاف فکری و اختلاف گفتمانی با برخی داشته باشیم، ولی من بیشتر جامعه را بسیجی می‌دانم و برنامه‌های ما ان شالله به سمت این حوزه خواهد رفت.

معاون فرهنگی واجتماعی بسیج توضیح داد: ما در حوزه هنر قوی نیستیم، اگرجه رشد خوبی داشتیم، اما حتما باید قدرت خوبی پیدا کنیم و جریان‌های هنری را شکل بدهیم، به ویژه در عرصه ادبیات و سینما ما خیلی ضعیف هستیم و باید حتما سرمایه گذاری و تدبیر درستی در این زمینه‌ها صورت بگیرد.

او اضافه کرد: همچنین ما در حوزه نخبه سازی هم ضعف‌های بسیار زیادی داریم که باید ملاحظات بسیار جدی در این زمنیه اتفاق بیفتد. اما اصل موضوعی که جریان انقلاب به آن نیاز دارد دو کار است، یکی جبهه سازی و دوم گفتمان سازی که باید به سراغ آن برویم، اما ملاحظه مهم آن این است که با تکیه بر نسل جوان و نوجوان باید در این مسیر گام برداریم؛ وقت آن است که پیرمردهای این عرصه تبدیل به مشاور بشوند و اجازه بدهیم جوان‌ها و نوجوان‌ها کار‌ها را به دست بگیرند.

حجت الاسلام محرابیان در پایان تصریح کرد: در یک جمله من معاونت فرهنگی بسیج را در این زمینه یک شتاب دهنده و استارت اپ می‌دانم، این معاونت جایی نیست که بنشیند از بالا برنامه ابلاغ کند، بلکه ما خودمان را بسترساز و هدایت‌گر جریان هایی می‌دانیم که آرام آرام می‌توانند فعالیت‌های خود را از کف جامعه شروع کنند و بالا بیایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شامگاه پنجشنبه پس از بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری و نیروگاه نکا با اشاره به بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری گفت: این پروژه در مقطعی یک توقفی داشت و اکنون دارای پیشرفت خوبی است.

وی با اظهار اینکه اختلاف جزئی بین کارفرما و پیمانکار وجود دارد ادامه دارد، گفت: این اختلافات باید سریع‌تر حل و امیدواریم که اسرع وقت وارد مدار شود.

وی گفت: یک سری کارهای اجرایی شامل محوطه سازی و راه دسترسی وجود دارد که بسیج سپاه کربلا در حال انجام آن است.

وی همچنین با اشاره به بازدید از نیروگاه نکا با تبریک روز کارگر و فعالان عرصه کار و تولید اظهار کرد: این بازدید با هدف بررسی تنش‌هایی که در حوزه برق مواجه هستیم صورت گرفت.

نوری با اشاره به قدمت نیروگاه نکا به محدودیت‌های فراروی اشاره و اضافه کرد: پس روی آب دریا و تأمین قطعات از جمله مسائل فراروی محسوب می‌شود و سبب شد تا نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند.

وی لایروبی حوضچه نیروگاه را از نیازها خواند و گفت: نوسازی واحدهای نیروگاهی هم نیز در دست اقدام است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه متخصصان نیروگاه نکا از دانش فنی و تخصص لازم برخوردار هستند گفت: به نظرم باید از روش‌های تأمین مالی جدید و پایدار استفاده کنیم و زمینه مشارکت مردم در این پروژه‌ها را فراهم کنیم.

کد خبر 6088746

دیگر خبرها

  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی