Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@05:16:17 GMT

اختلاس در شهرداری خرم‌آباد؛ ۶ مدیر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۰۳۷۳

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ۶ نفر از کارکنان شهرداری خرم‌آباد به دلیل اختلاس دستگیر شدند که احتمال افزایش متهمان وجود دارد.

اردشیر دریکوند در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد فسادهای مالی در شهرداری خرم آباد و بازداشت 6 نفر به دلیل اختلاس تاکنون اظهار داشت: جرائم صورت گرفته مربوط به سال‌های قبل بوده است و اطلاعات درستی در این رابطه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تعداد 6 نفر حدود یک ماه است که توسط مراجع امنیتی دستگیرشده‌اند، خاطرنشان کرد: ممکن است افراد بیشتری در این موضوع دخیل باشند و این موضوع توسط دستگاه امنیتی و قضایی در حال رسیدگی است.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه هرکسی که هر جرمی را مرتکب شود و یا اینکه به بیت‌المال خیانت کرده باشد باید با برخورد شدید قانونی مجازات شود تصریح کرد: شورای شهر و مدیران شهرداری با هوشیاری و دقت باید از این سوءاستفاده‌ها جلوگیری کنند چراکه دست‌درازی به بیت‌المال با برخورد قانونی باید روبه‌رو شود.

دریکوندی با بیان اینکه پرونده این موضوع هنوز مختومه نشده و در جریان است، عنوان کرد: ممکن است افرادی که دستگیرشده‌اند تبرئه شوند و یا اینکه افراد بیشتری نیز که در این موضوع دخالت داشته‌اند به تعداد دستگیرشدگان اضافه شوند.

وی اظهار داشت: تا زمانی که دستگاه قضایی و امنیتی نتیجه قطعی این پرونده را اعلام نکنند از ذکر نام شخص یا اشخاصی که هنوز توسط دستگاه قضایی مجرم شناخته‌نشده‌اند معذوریم.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه وارث یک شهر غارت‌شده هستیم، خاطرنشان کرد: علت وقوع چنین مشکلاتی ممکن است به برنامه‌ریزی نادرست، حیف‌ومیل و عدم امانت‌داری توسط برخی مدیران باز‌گردد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲