Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- هجدهمین جشنواره هفته «پژوهش و فناوری» گیلان با شعار «پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیر بنای تولید و اشتغال» در این استان برگزار می شود.

به گزارش امتداد نیوز، هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری گیلان با شعار «پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری؛ زیر بنای تولید و اشتغال» در استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در بخش های مختلف برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار گیلان با همکاری مراکز دانشگاهی، موسسات تحقیقاتی، سازمان های اجرایی و مراکز صنعتی استان از ۶ الی ۸ آذرماه جاری در سالن ورزشی آتش نشانی رشت یکی از این بخش ها است.

مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری گیلان،   برگزاری جشنواره دانش آموزی از ۲۵ الی ۳۰ آذر از دیگر برنامه های این جشنواره است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هجدهمین جشنواره هفته «پژوهش و فناوری» استان گیلان می توانند به سایت جشنواره به آدرس http://guilan.ac.ir/research٩٦ و یا کانال تلگرامی https://telegram.me/pgilan١٣٩٦ مراجعه کنند.

true برچسب ها : ارشادگیلان رشت هفته پژوهش true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود