Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@20:06:01 GMT

حسن‌زاده بازیکن سال فوتسال آسیا شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۲۶۸۸

خرداد:ملی‌پوش فوتسال ایران برای سومین‌بار متوالی،‌ بهترین بازیکن سال آسیا شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، مراسم معرفی برترین‌های سال فوتبال و فوتسال آسیا قرار است چهارشنبه هفته جاری در بانکوک تایلند برگزار شود. در فاصله چهار روز مانده به مراسم، نام برنده جایزه برترین بازیکن فوتسال فاش شده و در حالی که اصغر حسن‌زاده، توحید لطفی و سووفات (تایلند) نامزد بوده‌اند، حسن‌زاده ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند اصفهان به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن‌زاده پیش از این نیز در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ عنوان بهترین بازیکنی را از آن خود کرده بود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال ۲۰۱۴، دعوت از بهترین بازیکن فوتسال به مراسم را از دستور کار خود خارج کرد و حسن‌زاده در دو دوره پیش که بهترین بازیکن شده بود، به مراسم دعوت نشد. اما AFC در مراسم امسال با دعوت از این بازیکن، از او تقدیر خواهد کرد. برچسب ها: حسن‌زاده ، فوتسال ، بازیکن سال فوتسال آسیا

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، محمد حسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث نیز بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل نیز که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده، جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه ‌کنیم و به رشته‌های دیگر وارد ‌شویم.

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند