Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دامغان گفت: ۱۰ پروژه اقتصادی و عمرانی دامغان به نشست فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران با محوریت سمنان معرفی‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی‌اصغر مجد صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال دامغان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان دامغان دارای فرصت‌های مطلوبی در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی است که باید از این فرصت‌ها برای ایجاد اشتغال اقدامی مؤثر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از اشتغال در حوزه کشاورزی این شهرستان ایجادشده است افزود: اشتغال دامغان در بخش کشاورزی به بیش از 35 درصد می‌رسد و باید نسبت به تقویت فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش اقدامی اساسی انجام شود.

فرماندار دامغان با تأکید بر اینکه این شهرستان در حوزه تولید مشکل چندانی ندارد اذعان کرد: مهم‌ترین مشکل کشاورزان در حوزه فروش محصولات است و باید نسبت به تقویت بازارهای فروش نیز اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی ایران با محوریت استان سمنان بیان کرد: سهم دامغان در این همایش بالغ‌بر 10 پروژه اقتصادی و عمرانی است که با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به این منطقه تحول عظیمی در حوزه اشتغال و اقتصاد این شهرستان ایجاد می‌شود.

مجد با تأکید بر اینکه تحقق و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بسترهای توسعه پایدار را فراهم می‌کند اضافه کرد: تسهیل در امور سرمایه‌گذاری در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد تا اقتصاد و اشتغال این شهرستان رونق یابد.

وی با بیان اینکه دامغان در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی نیز فرصت‌های مطلوبی را برای سرمایه‌گذاری دارد اذعان کرد: جذب اعتبارات به پروژه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی دامغان در دستور کار فرمانداری این شهرستان قرار دارد.

فرماندار دامغان ابراز داشت: اشتغال مهم‌ترین مطالبه مردم از مسئولان است و باید برای تحقق این مسئله از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری کرد.

انتهای پیام/

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهدی صفوی بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با هدف ارائه ظرفیت‌های صادراتی کشور برپا شد که از استان بوشهر نیز بیش‌از ۱۵ واحد شاخص در حوزه صنایع پایین دست پتروشیمی، آبزیان، خرما و صنایع عمومی، با حضور در این نمایشگاه ظرفیت‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

وی افزود: واحد‌های شرکت کننده در کنار معرفی فرصت‌های استان بوشهر، در نشست‌های چهره به چهره با هیات‌های خارجی، محصولات صادراتی استان را معرفی کردند.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، فعالان اقتصادی استان توانستند در این نمایشگاه بازار‌های بیشتری در منطقه و جهان شناسایی کنند.

وی اظهار کرد: با بازدید‌های انجام شده و حضور بازدیدکنندگان خارجی، تفاهمنامه‌های خوبی انجام و منجر به عقد چندین قرارداد فروش شد که بدون تردید این قرارداد‌ها منجر به توسعه صادرات غیرنفتی استان خواهد شد.

صفوی تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم برنامه‌ریزی خوبی از سوی سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران انجام و فضای مناسبی برای صادرکنندگان فراهم شد.

وی اظهار کرد: بخش استان بوشهر هم موفق شد در کنار حضور پررنگ در این نمایشگاه، زنجیره‎های ارزش محصولات راهبردی شامل آبزیان، خرما، صنایع پایین دست پتروشیمی، مصالح ساختمانی و لوازم خانگی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: بازدید بخش خصوصی کشور و همچنین هیات‌های تجاری کشور‌های خارجی از ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی استان بوشهر بسترساز افقی روشن فراروی حوزه اقتصادی استان بوشهر خواهد بود که باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

صفوی یادآور شد: استان بوشهر در دو بخش غرفه زنجیزه ارزش راهبردی و حضور تشکل‌ها و فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله شرکت‌های پتروشیمی و صنایع پایین دست آن، خرما، آبزیان و زنجیره صادرات خدمات در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران شرکت کرد.

دیگر خبرها

  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود