Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کبدی عراق گفت: بازی برابر ژاپن برای ما حکم فینال را داشت و تیم عراق نخستین پیروزی تاریخ خود را کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابوالفضل نودهی صبح امروز در حاشیه بازی عراق در مقابل ژاپن اظهار داشت: بچه‌های ما خوب بازی کردند و توانستند به نخستین پیروزی خود دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما به سختی از سد ژاپن گذشتیم چرا که این تیم تجربه بالایی دارد و 2 بازیکن در لیگ برتر کبدی دارد اما بچه‌های ما تجربه کافی ندارند.

نودهی خاطرنشان کرد: بچه‌های ما با قوانین آشنا نبودند و با امتیازی که از دست دادند از حریف عقب افتادند اما با تلاش توانستیم بازی را دست بگیریم و از سد حریف بگذریم.

سرمربی تیم ملی عراق تصریح کرد: هر چند در برابر هندوستان قهرمان جهان و پاکستان نایب قهرمان جهان شکست خوردیم اما بازی در برابر ژاپن برای ما حکم فینال را داشت و بچه‌های ما محک خوردند.

نودهی خاطرنشان کرد: بچه‌های ما عملکرد خوبی داشتند و همه مسئولان فدراسیون از عملکرد ما راضی هستند و به تجربه بیشتر نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی عراق درباره تیم‌های برتر این مسابقات هم گفت: 3 تیم هندوستان، پاکستان و ایران از مدعیان قهرمانی هستند و همه به این اذعان دارند و بازی در برابر این تیم‌ها برای تیم‌های کم‌تجربه محک خوبی است.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای

 محمد محشری در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی و جهانی واگذار کرد.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید