Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنز فضای داخلی مرسدس کلاس A را به نمایش گذاشت. خودرویی که قرار است در سال آینده وارد بازار شود. ما در مورد کلاس A حرف می زنیم. کوچکترین و ارزان‌ترین بنز جهان. این صدای کاپیتان صنعت خودروسازی جهان است که تمام تلاش خود را برای ارائه یک خودروی هاچبک، ظاهری شیک و کابینی در حد یک لیموزین ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران، بیشترین توجه در این کابین به صفحه نمایش خودرو جلب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه نمایشی بدون پایه و در بالاترین سطح تنظیمات که به زیباترین شکل برق می‌زند. کلاس A و E  نیز تنظیمات مشابهی دارند و اما کلاس A به دلیل پوشش و طراحی درونی که از تابش‌ نورهای مزاحم ممانعت می‌کند، در شمار برترین‌ها قرار می‌گیرد.

مرسدس تلاش دارد از بازتاب نورهای مزاحم و آزار دهنده صفحات نمایش را متوقف کرده یا از شدت آن بکاهد به همین دلیل به شکلی حساب شده فعالیت خود در این بخش را افزایش داده است. بنابراین تمامی کابین کلاس A جان گرفته و به فضایی روح‌آور تبدیل شده است.

 کلاس A در نسخه استاندارد از 2 صفحه نمایش جداگانه 7 اینچی بهره‌مند است. در نسخه‌های سطح متوسط یک صفحه نمایش 7 اینچی شفاف و براق و یک نسخه 10.25 اینچی را شاهد هستیم.

 این تجهیزات لمسی نیستند. کاربران در کلاس A از جدیدترین سامانه حد واسط فرامین بهره می‌برند. این سامانه یک مدل لمسی با قابلیت کلیک است که عملکردی مانند صفحات تاچ‌پد دارد. اما آیا مرسدس می‌تواند مجموعه‌ای مخوف‌تر و سامانه مکانیکی لکسوس ارائه دهد؟ البته ما امیدواریم.

پره‌هایی از آلیاژ در این خودرو به وفور دیده می‌شود. نمایی که در کلاس S به خوبی دیده می‌شود. فرمان نیز با یک پد حساس لمسی ارائه شده که قابلیت چرخش و لمس را دارد. به نظر می‌رسد خروجی این خودرو از مواد ارزان و وفور پلاستیک رنج خواهد برد. البته خبر خوب برای خودروهای کلاس CLA چهار در و کراس‌اوور GLA این است که آنها به زودی این کابین را به ارث خواهند برد.

مرسدس همچنین تلاش دارد تا کوچکی فضا در خودروهای کنونی کلاس A را حل کند و فضای بیشتری برای پا، سر، آرنج برای مسافران عقب و جلو ارائه دهد از طرفی خودروهای آینده این کلاس محفظه بار بیشتری خواهند داشت. فضای بار این خودرو با افزایش 29 لیتری به 370 لیتر رسیده است. صندلی‌های خودرو نیز به گرمکن و سامانه سرمایشی مجهزند.

بنز با این خودرو به رقابت آئودی می‌رود که با زبان طراحی مینیمالیستی خودروهای A3 خود را ارائه می کند. رقیب همیشگی بنز یعنی ب‌ام‌و نیز با فناوری گجت‌ها و صفحات نمایش در برابر این خودرو قدرت‌نمایی خواهد کرد.

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد

آیین رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان رونمایی شد.

این سامانه به صورت هفت زبانه عرضه شده و قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد که در حال حاضر ۱۲۸ طرح در آن تعریف شده است.

سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و کلیه اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری را نیاز دارند را به دست آورند.

همچنین از بذر هیبرید تولیدی تعدادی از محصولات گلخانه‌ای شرکت دانش‌بنیان صبا کشت آرون رونمایی شد.

این محصولات گلخانه‌ای از یکنواختی مناسب از نظر رشد بوته، شکل، رنگ، اندازه و تداوم تولید محصول در مزرعه برخوردار است که نسبت به ارقام شاهد خارجی و محلی برتری مناسبی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود