Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@12:36:56 GMT

کفاشیان همچنان در اوج بی‌خیالی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۴۰۲۰

به گزارش وانانیوز، 

چند روزی است که پس از دعوت مجدد فالکائو به تیم ملی برزیل و نزدیک شدن بیش از پیش ستاره‌ فوتسال سالسائو به رکورد آقای گلی جهان که اکنون در اختیار وحید شمسایی است، موج جدیدی در فوتسال کشور به راه افتاده و هر فردی به نوعی در این‌باره اظهار نظر می‌کند، از محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی تا عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم به این موضوع ورود کرده و در تماسی تلفنی با وحید شمسایی اعلام کرده که ستاره‌ سال‌های نه چندان دور فوتسال کشورمان به زودی برای ارتقای تعداد گل‌های خود و حفظ رکورد آقای گلی جهان دوباره به تیم ملی دعوت خواهد شد. در میان اسامی که نام‌ برده شد،‌ فقط جای یک نفر خالی است، علی کفاشیان؛ شخص همه‌کاره و البته هیچ‌کاره فوتسال ایران.

علی کفاشیان که چندین مرتبه به روش‌های مختلف بی‌میلی خود را برای سرپرستی کمیته فوتسال نشان داده،‌ این‌بار هم تنها کسی است که هیچ نظری درباره خطر از دست دادن عنوان آقای گلی جهان نداده است. این مسائل در حالی اتفاق افتاده که تاج در چند وقت گذشته در اغلب مشکلات و مسائل فوتسال جور کفاشیان را کشیده است. اگر به عقب برگردیم می‌بینیم که در زمان انحلال تیم دبیری تبریز و پاداش بازیکنان فوتسال هم رئیس فدراسیون فوتبال به شخصه وارد کار شد و هیچ اثری از کفاشیان نبود.

اکنون هم موضوع دعوت از وحید شمسایی به تیم ملی شاید با ورود کفاشیان به راحتی قابل حل بود. موضوعی که برزیلی‌ها بسیار راحت با آن کنار آمدند و ما آن را به یک معضل تبدیل کردیم. وحید شمسایی همچنان با آمادگی بالا در تیم باشگاهی خود بازی می‌کند و به نظر هم نمی‌رسد دعوت از چند تیم برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی کار خیلی سختی باشد، اما ترابیان در تازه‌ترین اظهار نظر خود عنوان کرده که کارهای بسیار مهم‌تری نسبت به دعوت شمسایی به تیم ملی دارد، اما واقعاً چه کاری؟ شاید ناظم‌الشریعه هم دقیقاً با اطلاع از این موضع رئیس کمیته فنی بود که بحث دعوت شمسایی را هربار به فدراسیون پاس می‌داد.

تیم فوتسال برزیل در روزهای آینده بازی‌های دوستانه دیگری برگزار خواهد کرد، اما کمیته فوتسال ما هنوز به یک جمع‌بندی ساده نرسیده است. احتمالاً همین افرادی که اکنون امروز از برگزاری یک جلسه ساده عاجز هستند، بعدها با افسوس در مورد از دست دادن یک رکورد ملی صحبت خواهند کرد و تقصیر را بر گردن یکدیگر خواهند انداخت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در چهارچوب جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | شاگردان وحید شمسایی دنبال شکست قرقیزستان هستند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا راس ساعت 12:30 برابر قرقیزستان قرار می‌گیرد. شاگردان شمسایی از 6 دیدار خود برابر این تیم، همه مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

ترکیب تیم ملی ایران

ترکیب ابتدایی ایران برای دیدار با قرقیزستان به شرح زیر است:

باقر محمدى، محمدحسين درخشانى، مهدى كريمى، سالار آقاپور، بهروز عظيمى

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)