Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن طاهری گفت:صبر ما هم حدی دارد و کرانچار هم قطعا این موضوع را می‌داند و باید به فکر برطرف کردن نقاط ضعف تیم باشد.

محسن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در مورد شکست روز گذشته این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: «از ابتدای فصل همه کارشناسان می‌گویند که سپاهان خوب بازی می‌کند ولی ملاک خوب بازی کردن برای ما مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم ایران باید دنبال نتیجه گرفتن باشد و فقط بازی خوب ملاک ما نیست. برنامه اصلی باشگاه سپاهان نتیجه‌گرایی است نه فرایندگرا که به دنبال پرورش بازیکن برای سال‌های بعد باشیم.»

طاهری افزود: «صبر ما هم حدی دارد و کرانچار هم قطعا این موضوع را می‌داند و باید به فکر برطرف کردن نقاط ضعف تیم باشد. ما در نیم فصل تغییراتی در تیم ایجاد می‌کنیم و امیدواریم با حضور کرانچار بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.»

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد مشکلات باشگاه سپاهان برای اخذ مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: «یکی از شروط اصلی برای کسب مجوز حرفه‌ای مالکیت و یا اجاره ورزشگاه است که متاسفانه ورزشگاه نقش جهان به علت داشتن نواقص که باید از سوی شرکت توسعه و تجهیز برطرف می‌شد هنوز به مجموعه فولاد مبارکه منتقل نشده‌است و به همین دلیل کارشناسان AFC مجوز حرفه‌ای را برای ما صادر نکردند.»

وی ادامه داد: «ما اعتراض خودمان را به این رای اعلام کرده‌ایم و قرار است شرکت توسعه وتجهیز هرچه زودتر نواقص ورزشگاه نقش جهان را برطرف کند و کارهای انتقال این ورزشگاه به مجموعه فولاد مبارکه انجام شود. این موضوع در حوزه اختیارات باشگاه سپاهان نیست و باید از سوی وزارت ورزش و شرکت توسعه تجهیز انجام شود.»

طاهری در رابطه با پرونده‌های بدهی این باشگاه به بازیکنان خارجی و داخلی بیان کرد: «خوشبختانه باشگاه سپاهان هیچ پرونده خارجی در فیفا ندارد و همه پرونده‌های خودمان را بسته‌ایم.در مورد بدهی داخلی هم چند پرونده داریم که به زودی آنها را به سرانجام می‌رسانیم.»

مدیرعامل سپاهان در مورد توافق این باشگاه با باشگاه ذوب‌آهن برای میزبانی بازی‌های این تیم در ورزشگاه نقش جهان افزود: «هدف ما میزبانی از باشگاه ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان بود که خوشبختانه با مدیران این باشگاه به توافق رسیدیم و این تیم بازی‌هایش را در نقش جهان برگزار می‌کند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود