Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت و ساز در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس طی نیمه نخست سال جاری میلادی بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش روزنامه البیان چاپ امارات، حجم ساخت و ساز در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس طی سال جاری میلادی روند افزایشی داشته و براساس آمارهای منتشر شده در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس میزان ساخت و ساز نیمه نخست امسال بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین حجم سرمایه گذاری کشورهای عربی حوزه خلیج فارس طی نیمه نخست امسال بالغ بر ۱۳۵ میلیارد دلار است.

عربستان سعودی و امارات متحده عربی بیشترین سرمایه گذاری در ساخت و ساز طی نیمه نخست امسال داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است

رسانه آمریکایی روز جمعه گزارش داد مقامات دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درحال سبک و سنگین کردن نقشه‌هایی برای اداره غزه پس از جنگ با کمک ائتلافی از کشورهای عربی از جمله مصر، عربستان سعودی و امارات عربی متحده هستند.

به گزارش ایسنا، به نوشته نیویورک‌تایمز این طرح احتمالا توسط کشورهای عربی رد شود چراکه مسیر مشخصی را برای تشکیل کشور فلسطین مشخص نمی‌کند.

شرکای تندروی نتانیاهو نیز احتمالا به علت اینکه رژیم وی احتمال بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به غزه و تشکیل کشور فلسطین را به کل رد نکرده، با این طرح مخالفت کنند.

مطابق با این پیشنهاد، این ائتلاف در همکاری با ایالات متحده سرانی را از خود غزه برای توسعه مجدد این شهر و حفظ ثبات انتخاب کرده و پس از هفت الی ۱۰ سال، به مردم غزه اجازه خواهد داد تا درخصوص الحاق به یک دولت واحد فلسطینی که بر روی نوار غزه و کرانه باختری حکمرانی می‌کند، رای‌گیری کنند.

مطابق با این پیشنهاد نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان توانایی فعالیت در داخل غزه را خواهند داشت.

این برنامه در ماه نوامبر توسط چندین تاجر - که برخی ارتباط بسیار نزدیکی با نتانیاهو دارند - طرح‌ریزی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض