Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین مسابقه‌ منطقه‌ای برنامه‌ نویسی دانشجویی «ای ‌سی ‌ام» در غرب آسیا به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، این مسابقه‌ توسط انجمن «ای‌سی‌ام» و با هدف ارتقای توانایی برنامه ‌نویسی گروهی در میان دانشجویان هر ساله به‌ صورت منطقه‌ای در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برندگان مسابقات منطقه‌ای به مرحله‌ نهایی راه می‌یابند.

سال گذشته در مسابقات منطقه‌ای در نقاط مختلف جهان بیش از ۴۶ هزار دانشجو از ۲ هزار و ۹۰۰ دانشگاه و ۱۰۳ کشور جهان در مدت چهار ماه به رقابت پرداختند و ۱۲۸ تیم برتر به مسابقه‌ جهانی که در کشور آمریکا برگزار شد راه یافتند.

از سال ۱۳۷۸ که تهران میزبان مسابقات منطقه‌ای غرب آسیا بوده است، دانشگاه صنعتی شریف رسما به عنوان سایت غرب آسیا میزبان تیم‌های مختلف از داخل و خارج کشور بوده است.

امسال نیز مطابق روال سال‌های گذشته، دانشگاه صنعتی شریف میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

در نوزدهمین دوره از این مسابقات که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود، حدود ۸۰ تیم سه‌ نفره از دانشگاه‌های مختلف کشور و منطقه حضور دارند.

یک تا ۲ تیم برتر این مسابقه به مسابقات جهانی برنامه‌نویسی ای‌سی‌ام که فروردین‌ماه ۹۷ در کشور چین برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد می‌توانند به وب‌سایت رسمی مسابقه به آدرس http://icpc.sharif.edu مراجعه کنند.

true برچسب ها : دانشگاه شریف غرب آسیا مسابقه برنامه نویسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده