Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه همخوانی محمد رسول الله (ص) جدیدترین اثر خود را در وصف امام حسن عسکری(ع) منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، گروه بین‌المللی همخوانی محمد رسول الله (ص) با تعداد 63 نفر از قاریان، حافظان ممتاز کشورمان و تجمیع 13 گروه تواشیح دو سال گذشته تشکیل شد و به تدریج با اجرای آثار متعدد و مختلفی همچون «اسماء الحسنی» شناخته شد و بارها مورد تشویق رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً این گروه در سفری که به عتبات عالیات داشتند، چند اثر را در وصف امامان معصوم(ع) اجرا کردند که یکی از آن آثار، اثر «آئینه قبله نما» است که در وصف و منقبت امام یازدهم امام حسن عسکری(ع) سروده شده است.

در ادامه کلیپ اجرای این اثر را تقدیم حضورتان خواهیم کرد:

انتهای پیام/

R1444/P1397/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله سید محمد باقر شفتی روحانی اهل شهرستان شفت، بزرگ مردی که اقتدار علمی و اجتهادی فراوان داشت. 

آیت الله سید محمد باقر شفتی ، فقیه و روحانی شیعه‌ای بود که خدمات ارزنده وی در حوزه دین و شناساندن معارف الهی بر کسی پوشیده نیست.

دیگر خبرها

  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند