Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:40:18 GMT

کشف 10 میلیون ریال اسکناس جعلی در ایلام

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۶۳۸۹

کشف 10 میلیون ریال اسکناس جعلی در ایلام

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف 10 میلیون ریال اسکناس جعلی و دستگیری 2 کلاهبردار در این ارتباط خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: در پی تماس یکی از مالکان فروشگاه های شهر ایلام با سامانه 110 مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری با استفاده از اسکناس جعلی بلافاصله یک تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تیم عملیاتی و مأموران تجسس کلانتری 12 در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و افراد کلاهبردار را غافلگیر و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: در این مأموریت 2 نفر کلاهبردار دستگیر و در بازرسی اولیه از آنها مبلغ 10 میلیون ریال اسکناس جعلی 500 هزار ریالی جدید کشف شد.
سرهنگ فتاحی ضمن اشاره به سرعت، دقت و قدرت پلیس گفت: پلیس با اقتدار آماده کمک رسانی، برخورد با جرائم و ارائه خدمات پلیسی به شهروندان در هر ساعت شبانه روزی است.

** آغاز ثبت نام متقاضیان گواهینامه رانندگی فاقد کارت پایان خدمت سربازی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آمادگی آموزشگاه های رانندگی سطح استان برای ثبت نام ازمتقاضیان اخذ گواهینامه رانندگی فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از یکم آذرماه خبر داد.
سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: برابر ابلاغیه صادره از پلیس راهور ناجا و در راستای اجرای ماده 54 قانون بیمه اجباری خسارت وارده به شخص ثالث از تاریخ اول آذر 96 ثبت نام برای اخذ گواهینامه رانندگی نیازمند کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیست.
وی با اشاره به آمادگی 22 آموزشگاه در سطح استان برای ثبت نام از متقاضیان گواهینامه رانندگی فاقد کارت پایان خدمت سربازی گفت: حذف شرط وضعیت خدمت نظام وظیفه برای گرفتن گواهینامه رانندگی شامل انواع گواهینامه پایه سوم ، دوم ، یکم ، ویژه و موتورسیکلت نیز می شود.
سرهنگ ناصری تاکید داد: این طرح شامل آن دسته از دارندگان گواهینامه هایی که به دلیل عدم انجام خدمت سربازی نتوانسته اند گواهینامه خود را تمدید کنند نیز شامل خواهد شد و با اجرایی شدن این طرح شرط نیاز به کارت پایان خدمت سربازی در زمان تمدید و تعویض گواهینامه نیز حذف می شود.
وی افزود: متقاضیان در زمان نام نویسی باید سایر شرایط عمومی و اختصاصی برای اخذ گواهینامه رانندگی را دارا باشند و پس از ارائه گواهی سلامت جسمی و روانی از مراجع صلاحیت دار و ارائه سایر مدراک هویتی اجازه شرکت در دوره های تئوری و عملی رانندگی را پیدا خواهند کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: این طرح مورد استقبال افرادیکه تاکنون به علت نداشتن کارت پایان خدمت سربازی موفق به دریافت گواهینامه نشده اند، قرار گرفته است.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این شهید بزرگوار سال ۱۳۴۷ در روستای مرزیجران پا به عرصه وجود گذاشت پس از گذراندن دوران تحصیلات و در سن ۱۸ سالگی به خدمت سربازی اعزام شد.
خدمت سربازی شهید آگلی همزمان با جنگ تحمیلی بود که ایشان برای پاسداری از اسلام و دفاع از حق و حقیقت به جبهه اعزام شد.
شهید مجتبی آگلی دلاور مردی که علاوه بر اینکه سرباز وطن بود از آرمان‌های اسلام و انقلاب نیز دفاع کرد و داستان زندگی اش سرشار از همه خوبی هاست.
سرانجام شهید مجتبی آگلی در سی و یکمین روز از تیرماه سال ۶۷ در سن ۲۰ سالگی در پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟