Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر مشهور پرویی در هفته های اخیر، مسافتی بیش از یک دور محیط کره زمین را طی کرده است!

طرفداری- جفرسون فارفان، وینگر 33 ساله پرویی باشگاه لوکوموتیو مسکو روسیه رکوردی عجیب را برای انجام پنج بازی به ثبت رسانده است و او مجموعا 47 هزار کیلومتر را با هواپیما برای طی کردن مسافت های طولانی، طی کرده است!

به گزارش بلیچر ریپورت، پس از تساوی تیم های لوکوموتیو مسکو و زسکا مسکو در پنجم نوامبر، یک هفته بعد، جفرسون فارفان برای شرکت در دیدار رفت پلی آف مقدماتی جام جهانی، همراه با تیم ملی پرو به ولینگتون، پایتخت نیوزیلند سفر کرد که فاصله مسکو تا نیوزیلند، معادل 17 هزار کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج روز بعد، او از ولینگتون راهی لیما، پایتخت کشورش شد تا در دیدار برگشت تیم های پرو و نیوزیلند بازی کند و مسافت این سفر، 11 هزار کیلومتر بود. در بیست و سوم نوامبر، تیم های لوکوموتیو مسکو و کپنهاگن در لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که فارفان مجبور به طی کردن مسافت 13 هزار کیلومتری لیما به مسکو شد. حالا روز بیست و هفتم نوامبر، تیم های لوکوموتیو و خاباروفسک، در لیگ روسیه به مصاف هم می روند که لوکوموتیو برای سفر به خاباروفسک در یکی از شرقی ترین نقاط روسیه 6 هزار کیلومتر را طی کرده است.

فارفان در بازه زمانی سه هفته ای، مسافت 47 هزار کیلومتری برای انجام پنج بازی را طی کرده است که این رقم، بیش از یک دور محیط کره زمین به طول تقریبی 40 هزار کیلومتر است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی، عبور و مرور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرعباس رحمتی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان حضور داریم، عملیات اجرایی این پروژه شامل اضافه کردن و اصلاح مقطع عرضی رینگ است به‌صورتی که دو عرض ۱۰ متری به هر دو سمت شرق و غرب مسیر افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات خاک‌برداری و نخاله‌برداری این پروژه تکمیل شده است و هم‌اکنون در حال اجرای لایه‌های زیرسازی و روسازی هستیم، افزود: عملیات باند شرق کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی عبور و مرور انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پس از انجام اصلاح ترافیکی، نیوجرسی‌های وسط بدون تخریب به‌صورت نیوجرسی رفو از طریق قالب‌های مخصوص، مجدد اجرا و استانداردسازی می‌شود تا مسیر علاوه بر تعریض، ایمن شود، همچنین برای جلوگیری از جابه‌جایی خودروها از باند شرق به غرب و اینکه نور چراغ خودروهای مقابل به سمت دیگر نیفتد، یک مسیر استاندارد و ایمن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رحمتی تصریح کرد: بخش غربی کیلومتر ۷۱ تا ۷۴ رینگ چهارم به‌طول سه کیلومتر همچون کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ عملیات خاک‌برداری باند غربی در حال اتمام است تا عملیات‌های زیرسازی و روسازی در آن بخش نیز انجام و باند غربی در این محدوده تکمیل و اصلاح مقطع عرضی تمام شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل در محدوده تقاطع شهید فخری‌زاده پس از انجام عملیات آزادسازی، تکمیل و ارائه نقشه‌ها، آغاز خواهد شد تا برنامه آینده سایر مناطق طراحی شود، گفت: یک پل باید روی رودخانه زاینده‌رود احداث و تعریض شود، همچنین ادامه مسیر به سمت سپاهان‌شهر، کیلومتر ۶۵ تا ۶۸، اصلاح مقطع عرضی هر دو طرف به اتمام رسیده که دو ۱۰ متر به عرض اضافه شده است و در حال اجرای نیوجرسی میانی در راستای ایمن‌سازی هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه رینگ حفاظتی به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در مناطق ۱۵، ۴ و ۱۰ شهرداری عملیات اجرایی بخش‌هایی از آن انجام شده یا در حال انجام است، افزود: در منطقه ۴ و ۶ شهرداری نیز اصلاح مقطع عرضی را در دستور داریم که به اصلاح عبور و مرور آسان به‌ویژه خودروهای سنگین کمک می‌کند.

کد خبر 748483

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است