Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان – رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: امسال و در ایام زمستان ۲۱۶ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی در همدان فعال می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز، کامران گردان پیش از ظهر شنبه در کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان که با محوریت بررسی طرح عملیات زمستانی و بررسی گزارش عملکرد کمیسیون بند ۲۰ برگزار شد، عنوان کرد: هر سال در ایام زمستان و برف‌روبی اقداماتی صورت می‌گیرد که امسال سعی شده اقدامات بهتری در شن‌پاشی، نمک‌پاشی و کاهش هزینه‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف در ۲ سال اخیر نهادینه کردن واگذاری بخشی از امور به مردم و بخش خصوصی از جمله در بخش برف‌روبی بوده است، گفت: با اجرای کارهای فرهنگی طی مدت بارش برف از جمله برگزاری جشنواره آدم‌برفی در پیاده‌راه بوعلی سعی شده حفظ زیبایی برف را در پیاده‌راه داشته باشیم.

گردان بابیان اینکه از سال گذشته سعی شده در بحث برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر، از روش‌های نوین علمی و تجربیات سایر کشورها متناسب با اقلیم همدان استفاده شود، گفت: این موضوع از طریق طرح پژوهشی توسط مدیریت منطقه یک شهرداری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل و امسال آمادگی برف‌روبی و استفاده از بخش خصوصی و ماشین‌آلات موجود برای این مهم وجود داشته، افزود: هر ساله مانور استفاده از ماشین‌آلات برگزار و برنامه مدون عملیات زمستانی تدوین می‌شود.

گردان در ادامه با تأکید بر اینکه باید استفاده از لاستیک یخ‌شکن و زنجیرچرخ در بارش برف برای خودروها الزامی شود، عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی هم باید در این خصوص کمک کند، زیرا مجهز نبودن خودرو به زنجیر چرخ در فصل زمستان نقص فنی خودرو محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بیان کرد: در یخ‌زدایی معابر استفاده از مصالح دانه‌بندی و شن شسته شده در دستور کار قرار گرفته که کمک خوبی بود؛ اما باید طرح‌های جدید هم به اجرا درآید تا وضعیت بهتر شود.

گردان در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده خدمات شهری شهرداری در برف‌روبی معابر با اشاره به اختصاص ۲۱۶ دستگاه ماشین‌آلات به برف‌روبی، افزود: با توجه به وضعیت مکان‌نگاری شهر همدان و اهمیت معابر و نیز تقاطع‌های غیرهمسطح، انجام عملیات برف‌روبی طبق اولویت‌های مشخص شده، انجام خواهد شد.

وی همچنین پس از طرح موضوع کمبود تاکسی در زمان بارش برف در شهر، گفت: طرحی برای این مدت در نظر گرفته شده که یک‌سوم تاکسی‌ها باید در ساعات ابتدایی روز در ایستگاه‌ها حضور داشته و خدمات‌رسانی کنند.

true برچسب ها : برف روبی شهرداری همدان شورای شهر همدان کامران گردان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال

مدیر تعاون روستایی همدان گفت: نیاز است مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه‌محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح خود را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمد حسن دهبانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه کرده و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: در سطح بخش مرکزی ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

مدیر تعاون روستایی شهرستان همدان ادامه داد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تا در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی اضافه کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت به‌روزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

کد خبر 748063

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند