Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل مقدس صبح شنبه در کارگروه شهرستانی مدیریت بهداشت و درمان در حوادث و بلایا اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگروه همفکری، ایجاد آمادگی و تعامل بین اعضای تیم‌های مدیریت بحران و ارائه بحث های تخصصی در خصوص تغذیه، بهداشت روان و اسکان در شرایط اضطراری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اطلاع از آخرین و موثرترین اقدامات در کنترل و مدیریت شرایط بحرانی ناشی از حوادث و بلایا را با اهمیت دانست و گفت: داشتن برنامه و برگزاری مانورهای ویژه مدیریت بحران نقش موثری در آمادگی نیروها در مواقع بروز حوادث و بلایا دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان تصریح کرد: باید نیازسنجی و برآورد تجهیزات مورد نیاز برای ارائه در شرایط بحرانی انجام شود.

وی بیان داشت: تامین تجهیزات و در اختیار داشتن آن نقش موثری در ارائه اقدامات مطلوب و به موقع به حادثه دیدگان ناشی از حوادث و بلایا دارد و لازم است نسبت به نیاز سنجی و تامین تجهیزات مورد نیاز اقدام لازم راصورت دهیم.

مقدس ضمن تاکید بر اختصاص اتاق مخصوص برای ستاد حوادث غیر مترقبه و استقرار تجهیزات مورد نیاز در آن گفت: به زودی ابلاغ‌ها و شرح وظایف اعضای کمیته مقابله با بلایا در شبکه مشخص و به آنان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/پ

تجهیزات درمانی ویژه شرایط بحرانی در تنگستان تامین می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • ورزش درمانی برای رفع کف پای صاف