Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از آنکه هفته گذشته شاهد روند افزایشی قیمت سکه تا مرز حدود ۳۰ هزار تومان بودیم، اما با آغاز هفته جاری شاهد تغییر مسیر در بازار قیمتی سکه هستیم به گونه‌ای که سکه تمام طرح جدید نسبت به آخرین روز هفته گذشته حدود ۳۶ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

به گزارش ایسنا، در حالی بازار سکه طی هفته گذشته دستخوش تحولاتی شده و در جهت افزایش قیمت گام برداشته بود، اما در ابتدای هفته جاری با روندی معکوس مواجه شده تا سکه تمام، نیم‌سکه و ربع سکه دچار افت قیمت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ترتیب سکه تمام طرح جدید با قیمتی معادل یک میلیون و ۳۸۴ هزار تومان، ۳۶ هزار تومان کاهش قیمت، نیمه سکه با قیمتی معادل ۶۹۹ هزار تومان، ۱۲ هزار تومان کاهش و ربع سکه با قیمتی معادل ۳۹۴ هزار تومان، ۳ هزار تومان کاهش قیمت داشته‌اند.

در بازار ارز نیز به ترتیب دلار آمریکا، یورو، پوند انگلستان، لیر ترکیه، یوآن چین و درهم امارات قیمتی معادل ۴۱۲۷، ۴۹۶۱، ۵۵۶۱، ۱۰۷۱، ۶۵۰ و ۱۱۳۴ تومان داشتند تا شاهد ثبات در قیمت دلار و نیز افزایش قیمت ۴۲ و ۱۲ تومانی در مورد یورو و پوند انگلستان باشیم.

نوع طلا قیمت آخر هفته گذشته قیمت ابتدای هفته جاری

تفاوت قیمت آخر هفته گذشته و ابتدای هفته جاری

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۶ هزار و ۶۹۹ تومان ۱۲۷ هزار و ۳۹۰ تومان ۶۹۱ تومان افزایش مثقال طلا ۵۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان ۵۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان ۲ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش اونس طلا ۱۲۹۰ دلار ۱۲۸۸ دلار ۲ دلار کاهش نوع سکه       سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان یک میلیون و ۳۸۴ هزار تومان ۳۶ هزار تومان کاهش نیم سکه ۷۱۱ هزار تومان ۶۹۹ هزار تومان ۱۲ هزار تومان کاهش ربع سکه ۳۹۷ هزار تومان ۳۹۴ هزار تومان ۳ هزار تومان کاهش سکه گرمی ۲۶۳ هزار تومان ۲۶۲ هزار تومان ۱ هزار تومان کاهش نوع ارز       دلار آمریکا ۴۱۲۶ تومان  ۴۱۲۷ تومان ۱ تومان افزایش یورو ۴۹۱۹ تومان ۴۹۶۱ تومان ۴۲ تومان افزایش پوند انگلستان ۵۵۴۹ تومان ۵۵۶۱ تومان ۱۲ تومان افزایش لیر ترکیه ۱۰۷۶ تومان ۱۰۷۱ تومان ۵ تومان کاهش یوان چین ۶۴۰ تومان ۶۵۰ تومان ۱۰ تومان افزایش درهم امارات ۱۱۳۳ تومان ۱۱۳۴ تومان ۱تومان افزایش منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز طلای جهانی در مسیر صعود

قیمت طلای جهانی با تمرکز سرمایه گذاران بر نشست فدرال رزرو آمریکا، ثابت ماند.

به گزارش ایسنا، قیمت طلا امروز، سه شنبه (۳۰ آوریل) ثابت بود و برای سومین افزایش ماهانه متوالی قرار گرفت زیرا فعالان بازار منتظر تصمیم سیاست فدرال رزرو ایالات‌متحده و داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی بودند که اواخر این هفته برای کاهش نرخ بهره منتشر می‌شود.

هر اونس طلا بدون تغییر به ۲۳۳۴ دلار و ۹۲ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۲۳۴۶ دلار آمریکا رسید. قیمت شمش تا کنون در این ماه ۴.۶ درصد افزایش یافته است.

بازارها بر جلسه سیاست دو روزه فدرال رزرو امروز و داده‌های حقوق‌ و دستمزد غیرکشاورزی روز جمعه تمرکز دارند. به نظر می رسد فدرال‌رزرو در این نشست نرخ بهره پایه خود را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد ثابت نگه داشته است. تورم که اخیراً نشانه‌ای از کاهش یا محدود شدن را نشان نمی‌دهد، سیاست‌گذاران فدرال رزرو را در این هفته در مورد چگونگی توصیف گام‌های بعدی خود به چالش می‌کشد.

گزارش تورم قیمت مصرف‌کننده بیش از حد انتظار در ماه مارس، معامله گران را بر آن داشت تا انتظارات برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش دهند. نرخ‌های بهره بالاتر جذابیت نگهداری شمش‌های بدون بازده را کاهش می‌دهد.

تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

نظرسنجی رویترز نشان داد که تحلیلگران و معامله گران پیش‌بینی قیمت پلاتین و پالادیوم در سال ۲۰۲۴ را به دلیل تقاضای ضعیف بخش خودرو کاهش داده اند اما همچنان انتظار دارند قیمت پلاتین در سال ۲۰۲۵ افزایش یابد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۰۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۵۲.۴۵ دلار رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۷۲.۶۸ دلار رسید.

دیگر خبرها

  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول