Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه توجیهی اکسنس فرانسه، تکنولوژی H-OIL به منظور کاهش و ارتقای نفت کوره تولیدی پالایشگاه ها و تبدیل آن به محصولات با ارزش افزوده بیشتر معرفی شد.

در جلسه توجیهی اکسنس فرانسه که با حضور آرمان مقدم، مدیر برنامه ریزی تلفیقی و جمعی از مدیران پالایشگاه های کشور و نمایندگان شرکت اکسنس (AXENS) فرانسه برگزار شد، تکنولوژی H-OIL  به منظور کاهش و ارتقای نفت کوره تولیدی پالایشگاه ها و تبدیل آن به محصولات با ارزش افزوده بیشتر معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش انرژی امروز، از طریق تکنولوژی H-OIL که هیدروکراکینگ ته مانده های سنگین است، با استفاده از راکتور غوطه ور (بستر سیال) و در حضور هیدروژن و کاتالیست موردنظر، ته مانده های سنگین در حدود ۷۷ درصد به فرآورده های سبک و با ارزش از جمله سوخت جت، نفت گاز، بنزین و نفت سفید و ال.پی.جی تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این از طریق این تکنولوژی، کیفی سازی محصولات با کاهش میزان فلزات و گوگرد و نیتروژن میسر می گردد، تکنولوژی H-OIL برای پالایشگاه هایی که خوراک آن فلزات بیشتری داشته باشد، مناسب بوده و استفاده از این تکنولوژی برای پالایشگاه های آبادان، بندرعباس و تبریز در حال مطالعه می باشد.

تکنولوژی موردنیاز برای تولید محصولات با ارزش تر در پالایشگاه ها بر اساس کیفیت خوراک ورودی هر پالایشگاه تعیین می شود که برای مثال در پالایشگاه اصفهان به دلیل میزان کم فلزات و نیتروژن و CCR (ترکیبات حاوی کربن زیاد) الگوی پالایشی HI-WALL  و RFCC پیشنهاد شده است.

با اجرای تکنولوژی های یاد شده، کیفیت محصولات تولیدی در پالایشگاه ها به میزان قابل ملاحضه ای افزایش خواهد یافت.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو

استان زنجان هم همانند سایر استان‌ها در پاویون وزارت کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی غرفه دایر کرده و مهمترین زنجیره ارزش‌های خود یعنی نساجی و زیتون را به صادرکنندگان ملی و بین‌المللی معرفی می‌کند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077725 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو