Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@12:33:16 GMT

پیام تبریک یکه زارع به مدیر عامل جدید سایپا

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۹۳۳۷

پیام تبریک یکه زارع به مدیر عامل جدید سایپا

به گزارش ایلنا از ایکوپرس، در بخشی از پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو آمده است: سایپا و ایران خودرو به عنوان دو قطب تولید خودرو کشور، می توانند در سایه همکاری‌های برنامه‌ریزی شده، با هدف توسعه این صنعت و تبدیل آن به قطب تولید خودرو در خاور میانه، ضمن غلبه بر مشکلات، در بخش‌های مختلف به‌ویژه طراحی و توسعه از توانمندی‌های یکدیگر بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس جهرودی

مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا

با سلام  

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا، یکی از قطب‌های تولید صنعتی کشور را تبریک می‌گوییم. رجاء واثق داریم که این مجموعه با مدیریت شما که سابقه ارزشمندی در صنعت خودرو دارید، مسیر توسعه را سریع‌تر از گذشته طی کرده و با عبور از مشکلات حاکم بر صنعت و اقتصاد کشور، جایگاه خود را در اقتصاد کشور بیش از گذشته تحکیم خواهد داد. 

صنعت خودرو ایران و سرمایه ارزشمند نیروی انسانی آن در شرایطی قرار دارد که نیازمند مدیریتی پویا، توسعه‌نگر و خلاق است تا این صنعت را در پس یک دوره محدودیت‌های اقتصادی، دچار تحول و جهش نماید. از این رو، حضور جنابعالی و همچنین همکاری سایر مدیران کاربلد و مجرب سایپا می‌تواند مایه توفیق در این تحول باشد.

سایپا و ایران خودرو به عنوان دو قطب تولید خودرو کشور، می توانند در سایه همکاری‌های برنامه‌ریزی شده، با هدف توسعه این صنعت و تبدیل آن به قطب تولید خودرو در خاور میانه، ضمن غلبه بر مشکلات، در بخش‌های مختلف به‌ویژه طراحی و توسعه از توانمندی‌های یکدیگر بهره‌مند شوند. قطعا طی کردن مسیر دشوار رو‌به‌رو با همکاری و هم‌افزایی ناشی از مشارکت دو‌طرف میسر خواهد شد و باعث می‌شود امکانات و توانمندی های  موجود در کشور به نحو بهینه‌ای مورد استفاده ‌قرار گیرد.

در پایان از این فرصت استفاده کرده، ضمن تبریک مجدد این انتصاب و آرزوی توفیق برای شما، از خداوند منان می‌خواهم که یاریگر شما در اجرای برنامه‌هایتان باشد،  برنامه‌هایی که بی‌شک در مسیر توسعه کشور عزیزمان، جمهوری اسلامی ایران، تحقق  توسعه اقتصادی دولت محترم و سربلندی بخشی مهم از صنعت  کشور است

 

 


 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید هستند

امام جمعه زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر گفت: کارگران، ستون فقرات تولید هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر گفت: کارگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی وظیفه بسیار سنگینی دارند و چرخه تولید کشور به وسیله زحمت این عزیزان در حال چرخش است. ستون فقرات تولید، کارگران هستند.

وی با تقدیر از زحمات خوب کارگران در جهش تولید در کشور گفت: بخشی از جهش تولیدی که در کشور باید رخ دهد توسط این کارگران رخ خواهد داد. رهبری در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان و به این مهم اشاره کردند این قشر پیشتازان جهادی اقتصاد هستند. تعبیر رهبری این بود کارگران قشر قانع، نجیب، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و ارتقای زندگی آنان ارتقای وضعیت کشور را به دنبال دارد.

امام جمعه زنجان  در ادامه به فرا رسیدن هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مرتضی مطهری از عالمان برجسته معاصر و یار دیرین حضرت امام(ره) بود و کتب این شهید بزرگوار بعد از گذشت چندین سال همچنان مورد استفاده است‌. 

وی ضمن تبریک روز معلم به فرهنگیان عزیز گفت: معلمی شغل انبیاست و در واقع کسانی که این شغل را انتخاب کرده‌اند به خاطر عشق، بوده است.

آیت‌الله خاتمی به دیدار اخیر فرماندهان نظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اگر مسیر و وظیفه خودمان را درست انجام دهیم خداوند نیز کمک حال خواهد بود.

وی در پایان به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا اشاره کرد و گفت: همکاری‌‌های منطقه‌ی آثار و فواید زیادی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟