Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@12:28:34 GMT

در صورت وقوع آخرالزمان چگونه زنده بمانیم؟!

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۹۴۹۷

در صورت وقوع آخرالزمان چگونه زنده بمانیم؟!

«توصیه می‌شود که غذای کافی به‌خصوص غذاهای فاسد‌نشدنی تا سه روز و آب، یک عدد چراغ قوه، باتری، کمک‌های اولیه و شارژر خورشیدی با گوشی خود را همواره به همراه داشته باشید». آفتاب‌‌نیوز : سرویس اجتماعی- در سال جاری بلایای طبیعی از جمله طوفان و آتش‌سوزی زیاد رخ داده است. روزنامه «دیلی میل» در گزارشی می‌نویسد شاید لازم باشد که همگان خود را برای وقوع یک آخرالزمان و فاجعه‌ای ناگهانی و بزرگ آماده سازند! 
به گزارش آفتاب‌نیوز، این روزنامه می‌نویسد: «توصیه می‌شود که غذای کافی به‌خصوص غذاهای فاسد‌نشدنی تا سه روز و آب، یک عدد چراغ قوه، باتری، کمک‌های اولیه و شارژر خورشیدی با گوشی خود را همواره به همراه داشته باشید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این روزنامه می‌نویسد بایستی برنامه‌ریزی کنند که مردم در خانه و شهرشان بمانند نه این که فرار کنند. 
این روزنامه پنج توصیه را برای وقوع چنین فاجعه‌ای پیشنهاد می‌کند: 
۱-برنامه‌ریزی برای اقامت در منزل: موقعیت‌های زیادی وجود ندارند که بدانید چگونه و به کجا می‌توانید بروید. در زمان وقوع فجایعی مانند حمله شیمیایی ماندن در خانه‌ای امن بهتر از ترک خانه است. 
۲-آماده باشید که محل را سریعا ترک کنید: با این حال، برای تخلیه احتمالی بایستی آماده باشید و پیام‌های ایستگاه‌های محلی و هشدارها را گوش کنید و مسیری را برای رسانه‌های احتماعی به منظور اعلام برنامه‌های تخیله باز بگذارید. 
۳-مواد مناسبی در اختیار داشته باشید: اغلب توصیه می‌شود غذای کافی و فاسد‌نشدنی،‌ آب،‌ باتری،‌ چراغ قوه و جعبه کمک‌های اولیه داشته باشید. داشتن شارژر خورشیدی مهم است؛ چرا که اغلب در این مواقع برق قطع می‌شود. همیشه یک رادیو با خود داشته باشید که در صورت قطع سرویس تلفن همراه پیام‌ها را دریافت کنید. 
۴- از محیط اطراف خود باخبر باشید: بسته به شرایط اضطراری لازم است بدانید چطور گاز، برق و آب را در خانه خود تغییر داده یا وضعیت آن را تغییر دهید. 
۵-آرامش: با داشتم نگرشی مثبت و حفظ آرامش در مواجهه با موانع می‌توانید موفق باشید.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...

روزنامه تایمز مدعی شد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طرحی مفصل برای حل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین دارد؛ اما قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نزدیک به ترامپ که نخواست نامش فاش شود، به روزنامه تایمز گفت: (ترامپ) یک طرح دارد، اما نمی‌خواهد درباره آن با شبکه‌های خبری صحبت کند، چون در آن صورت دیگر نمی‌تواند از آن استفاده کند.

به گفته این منبع، ترامپ قصد دارد برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، پایان بخشیدن به جنگ اوکراین را در فهرست وعده‌های اصلی خود قرار دهد.

این گزارش در حالی منتشر شده که ترامپ بار‌ها گفته است در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن این جنگ را تمام کند. او همچنین در اواخر ماه میلادی گذشته گفت در صورت پیروزی در انتخابات تنها زمانی حاضر به حمایت از اوکراین خواهد شد که اروپا هم در این حمایت شریک باشد.

این روزنامه همچنین به نقل از منابع آگاه نوشت ترامپ قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات حداقل بودجه نظامی لازم برای کشور‌های عضو ناتو را از ۲ درصد به سه درصد افزایش دهد.

منابع نزدیک به ترامپ باور دارند به نظر می‌رسد ترامپ این ایده را در پی گفتگو با «آندژی دودا»، رئیس‌جمهور لهستان پرورده باشد. دودا نیز پیش‌تر خواستار افزایش چشمگیر در بودجه دفاعی ناتو شده بود و انتظار می‌رود در اجلاس آتی سران ناتو آن را مطرح کند.

دیگر خبرها

  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • تست سلامت از روی خطوط صورت و چروک پیشانی
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...