Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از باطل شدن طلسم گل نزدن در نیمه اول مسابقات لیگ هفدهم، طلسم گل نزدن طلایی‌پوشان در دیدارهای خارج از اصفهان نیز شکسته شد هرچند که این طلسم‌شکنی سودی به حال سپاهان نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با سپری شدن بیش از یک‌سوم از لیگ هفدهم سپاهان به ۲ طلسم عجیب گرفتار بود. اول آنکه در نیمه اول هیچ مسابقه‌ای نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند و دوم آنکه خارج از اصفهان هیچ گلی به ثمر نرسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلسم اول با گل زودهنگام ساسان انصاری به تراکتورسازی در هفته دوازدهم باطل شد و طلسم دوم با گلزنی همین بازیکن در دیدار روز گذشته برابر صنعت نفت. در ادامه جلال‌الدین علی‌محمدی هم در ورزشگاه تختی آبادان برای سپاهان گلزنی کرد تا با این ۲ گل طلایی‌پوشان دیگر در حسرت گل نزدن به حریفان بیرون از اصفهان نباشند. البته این طلسم مربوط به دیدارهای خارج از خانه نبود زیرا سپاهان در هفته چهارم ۲ مرتبه در ورزشگاه فولادشهر دروازه ذوب‌آهن را باز کرده بود.

برخلاف هفته گذشته این بار طلسم‌شکنی سپاهان مقارن با موفقیت این تیم نبود زیرا علیرغم آنکه طلایی‌پوشان ۲ مرتبه دروازه میزبانشان را باز کردند اما سه گل هم دریافت نمودند تا آبادان را دست خالی ترک نمایند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به ارومیه از پروژه مرمتی خانه انصاری این شهرستان بازدید کردند.   معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مرتضی صفری تصریح کرد: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

دیگر خبرها

  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • اوسمار: طلسم ۶ ساله مقابل سپاهان؟ هرکسی را نبرید به بردنش نزدیک‌تر می‌شوید!
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!