Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره انتخابات تشکل‌ اسلامی سیاسی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر با شرکت 13 نامزد و حضور دانشجویان برگزار و در پایان پس از شمارش آرا 5 نفر به عنوان اعضای اصلی شورا معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر در حاشیه این انتخابات گفت: «حضور و فعالیت دانشجویان در گروه‌ها و تشکل‌های دانشجویی تاثیری دو چندان بر نحوه نگرش و دیدگاه جوانان بر دانشگاه خواهد داشت و باعث ایجاد و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و انتقادپذیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فضل شیردل شهمیری با بیان اینکه این انتخابات به صورت سالانه برگزار می‌شود، افزود: «دانشجویان فرصت کافی برای انجام فعالیت در امور فرهنگی، اجتماعی و سایر برنامه‌ها برای نشان دادن میزان توانایی خود در بین دانشجویان را دارند و از این طریق می‌توانند به تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در خود بپردازند.»

پایان مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر

بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در 3 بخش دانشجویان، استادان و کارکنان خواهر و برادر در واحد بهشهر به کار خود پایان داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر گفت: «بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های ترتیل و قرائت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر برگزار شد.»

فضل شیردل شهمیری ادامه داد: «در این دوره از مسابقات استادان، کارکنان و دانشجویان در دو رشته شفاهی با هم به رقابت پرداختند که نفرات اول و دوم هر رشته به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.»

شیردل گفت: «شرکت‌کنندگان در مرحله درون واحدی در سه گروه دانشجویان، استادان و کارکنان و در دو بخش خواهران و برادران با هم به رقابت پرداختند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور