Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@12:37:59 GMT

کشف ۲۷ کیلو حشیش در کرج/یک نفر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۹۸۸۴

کشف ۲۷ کیلو حشیش در کرج/یک نفر دستگیر شد

رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از کشف ۲۷ کیلو حشیش در کرج و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ مهدی فضلی علیشاه اظهار کرد: در پی اخبار مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر Drugs توسط فردی، موضوع در دستور کار پلیس Police مبارزه با مواد مخدر البرز قرار گرفت که پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر با تلاش مأموران خودروی سواری‌ «ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌.ام» متعلق به وی شناسایی شد.
وی در ادامه افزود: با رصد فعالیت این شخص، مشخص شد به‌تازگی مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور تحویل گرفته و با جا ساز آن درون خودرو در حال انتقال به تهران و استان البرز است که بلافاصله اکیپی از مأموران به محورهای اصلی این استان و محل احتمالی تردد سوژه اعزام و خودرو مذکور را مشاهده و تعقیب کردند.
سرهنگ فضلی علیشاه افزود: پس از اطمینان از وجود مواد مخدر در داخل وسیله نقلیه خودرو متوقف و مأموران وارد عمل شده و راننده را دستگیر کردند.
وی تأکید کرد: مأموران پس از بازرسی خودرو مقدار ۲۷ کیلوگرم حشیش در ۲۶ بسته که در قسمت زیر صندلی شاگرد به‌صورت ماهرانه‌ای جا ساز شده بود را کشف کردند. 
رئیس پلیس مواد مخدر استان البرز گفت: پس از بازجویی و تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر