Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید: بازیکنانش بعد از زدن دو گل خیال‌شان از برد راحت شد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی با سپیدرود رشت، بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول می‌توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم اما بازیکنان احساس کردند بازی تمام شده است و می‌توانند به راحتی پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بعد از این که بازی ۲ بر یک شد بازیکنان کمی استرس گرفتند، در هر صورت در نیمه اول موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در نیمه دوم نیز از دو گلی که زده بودیم به خوبی محافظت کردیم و می‌توانستیم دو سه گل دیگر هم بزنیم. حریف فشار حملاتش را افزایش داد و توانستند یکی دو موقعیت گلزنی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان این که به دلیل استرس بازیکنانش بازی حساس شده بود، عنوان کرد: استرس باعث شد نتوانیم کنترل توپ را داشته باشیم و آن را به حریف واگذار کردیم. در هر حال از مسوولان استان و هیات فوتبال تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای آماده‌سازی زمین کشیدند و امیدوارم این همکاری ادامه‌دار باشد تا بتوانیم روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما خیلی از گل‌های‌مان را در دقایق پایانی به ثمر می‌رساندیم. مثلا در جام حذفی مقابل پدیده در دقیقه ۸۷ به گل رسیدیم.

وی افزود: ما محروم و مصدوم زیادی داریم. امروز علی اسماعیلی اولین بازی خود را در لیگ انجام داد. اکثر بازیکن‌های من اولین حضور خود را در لیگ تجربه می‌کنند. در وضعیتی که ما داریم بعضی‌ها مغرضانه از تیم ایراد می‌گیرند و برخی‌ها از واقعیت‌ها اطلاع ندارند و حقیقت را کتمان می‌کنند.

گل‌محمدی در مورد این بازی، گفت: درست است که سپیدرود در نیمه دوم سوار بازی بود اما بازیکنان من توانستند سه امتیاز این بازی را بگیرند. این برد بزرگی بود و این سه امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند.

وی در رابطه با لغو بازی دیروز اظهار کرد: ما به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و دیروز با آن شرایط جوی که بر زمین حاکم بود نمی‌شد بازی کرد. بازیکن‌ها فقط می‌توانستند زیر توپ بزنند و احتمالا خیلی‌ها مصدوم می‌شدند. ما به دنبال بازی خوب هستیم که تماشاگران لذت ببرند.

گل‌محمدی در پایان درباره محرومیت کیانی توضیح داد: قبلا نیز صحبت زیادی در این مورد کردم و کمیته اخلاق هنوز اجازه بازی به او نداده است. این که از این بازیکن در جام شهدا استفاده کردیم به دلیل مجوز سازمان لیگ بود. ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا کیانی بخشیده شود چون در نبود او روزهای سختی را می‌گذرانیم. با این حال باز هم در روزهای آینده به تلاش‌مان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیمه‌دوم تقابل قرمزها با سپاهان در ورزشگاه آزادی را با آتش‌بازی گرم و پرحرارت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

در شروع نیمه‌دوم این تقابل که بدون‌گل دنبال می‌شود، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی با استفاده از مواد دودزا و همچنین پرچم قرمزرنگ مخصوص‌شان آتش‌بازی به‌راه انداختند و جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

این تقابل در نیمه‌اول بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه‌دوم جذاب‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد؛ پرسپولیس درصورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند پس از چند هفته صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و سپاهان هم به‌دنبال این است تا با دست‌پر به اصفهان برگردد.

کد خبر 749870

دیگر خبرها

  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد