Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال در جمع روسای کمیته فوتبال ساحلی استانها در ابتدا ضمن خوشامدگویی به روسای کمیته فوتبال ساحلی استانها گفت: رویکرد  فدراسیون در 6 ماهه دوم هویت بخشی به تمام کمیته های هیات فوتبال استانها است، هفته گذشته  اولین همایش دبیران هیاتهای فوتبال را برگزار کردیم که معتقدیم هیاتها با برنامه ریزی و هدف گذاری در مسیر رشد و توسعه فوتبال گام بر می دارند و در بخش اجرا، اداره، پاسخگویی و نظارت،پیگیری و اقدام هیاتهای فوتبال بازوی اجرایی ما در استانها محسوب می  شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: این ارتباط مستمر کمیته های فدراسیون با کمیته های همنام خود در هیات فوتبال ها می تواند به توسعه و رشد آن کمک بسزایی کند. در آینده قصد داریم این نشست ها را با کمیته های آموزش، داوران، پزشکی، جوانان و روابط عمومی داشته باشیم. معتقدیم که این ماموریت به دست شما عزیزان در هر بخشی می تواند به فدراسیون فوتبال در اندیشه های نو، دانش افزایی کمک کند، چرا که هیات فوتبال ها نقش برجسته ای در این موضوع دارند.

دبیرکل فدراسیون در ادامه افزود: نگاه فدراسیون به فوتبال ساحلی نگاه راهبردی است. فوتبال ساحلی رشد چشمگیری در سطح جهانی داشته به طوری که سازمان جهانی فوتبال ساحلی مهمترین رویداد بین المللی طی یکسال گذشته که در ایران برگزار شد را در تقویم جهانی خودش آورده است که جا دارد از هیات فوتبال استان بوشهر تشکر کنم. همچنین از استان یزد با اینکه ساحل ندارد ولی قهرمانان ساحلی زیادی را پرورش داده و در میزبانی مسابقات بین المللی پیش قدم هستند.

ساکت در پایان گفت: ظرفیت پاسخگویی به استعدادهای فوتبال ساحلی در سراسر کشور با سرعتی خوبی در حال پیشرفت است. باید با کمک یکدیگر به سمت ایجاد ورزشگاههای ساحلی در استانها برویم و نسبت به این موضوع اهتمام ورزیم. این توقع را از شما هیات استانها دارم. کمیته فوتبال ساحلی استانها بحث استانداردسازی ورزشگاههای ساحلی را به طور جدی پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها
  • برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
  • رئیس جدید حراست فدراسیون فوتبال در سکوت خبری
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند