Web Analytics Made Easy - Statcounter

الگری ، سرمربی یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و درباره دیدار فردای تیمش مقابل کروتونه که ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار خواهد شد، به صحبت پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماسیمیلیانو الگری ، سرمربی یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و درباره دیدار فردای تیمش مقابل کروتونه که ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار خواهد شد، به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الگری درباره این بازی گفت:

ماریو مانژوکیچ فردا بازی خواهد کرد. ترکیب؟ سیستم و اعدادی که شما به آن اشاره می‌کنید واقعاً گیج کننده است، شما به نحوی بیان می‌کنید که طوری به نظر برسد که ما ۱۲ بازیکن در اختیار داریم. مهم حرکت رو به جلو و دفاع کردن ما است، چیزی که ما نیاز داریم، تصاحب توپ و میدان است، در حال حاضر وقتی صاحب توپ هستیم، فضای خالی زیادی بین خط میانی ما وجود دارد و باید این را برطرف کنیم.

سرمربی یوونتوس ادامه داد:

جورجو کیه لینی، کوادرادو و برناردسکی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند فردا بازی کنند، خدیرا استراحت می‌کند و سایر بازیکنان در دسترس هستند. بندیکت هوودس، تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است، شرایط او امروز هم خوب باشد، یکی از گزینه‌های حضور در ترکیب اصلی خواهد بود. هوودس خیلی خوب بازی سازی می‌کند و می تواند در پست های مختلف خط دفاعی بازی کند. هنوز تصمیم نگرفته ام فردا با دو هافبک بازی کنیم یا سه هافبک، چهارشنبه مقابل بارسلونا ۴ بازیکن هجومی در ترکیب داشتیم با این تفاوت که بارتزالی، بیشتر نقش یک مدافع را داشت. از عملکردی که مقابل بارسلونا داشتیم راضی و خوشحالم. داگلاس کاستا عملکرد بسیار خوبی داشت و از نظر فیزیکی و فنی بسیار بازیکن توانایی است و در مقابل بارسلونا باردیگر خود را اثبات کرد.

سرمربی یوونتوس علی رغم شکست ۳-۲ مقابل سامپدوریا و تساوی بدون گل مقابل بارسلونا، می‌گوید تیمش در بحران قرار ندارد:

یوونتوس در لحظات سختی قرار ندارد، ما باید بتوانیم در ماه مارس به اهدافمان برسیم. ما فقط دو یا سه امتیاز در سری آ از دست داده ایم، ناپولی به خاطر فصل خوبی که داشته در صدرجدول قرار دارد. در لیگ قهرمانان اروپا در مسیر درست قرار داریم و درآستانه صعود قرار داریم، چیزی که هدف اصلی ما بود. ما اکنون در بحران قرار نداریم، دو سال قبل زمانی که ۱۲ امتیاز با صدرجدول فاصله داشتیم و خوب بازی نمی کردیم در بحران قرار داشتیم، اکنون بحرانی وجود ندارد. فصل قبل ما خوب بازی نمی کردیم و با هفت امتیاز اختلاف در صدرجدول سری آ بودیم. وقتی ضروری باشد، تغییراتی خواهیم داد.

الگری درباره عملکرد ضعیف ساندرو نسبت به فصل گذشته و اینکه چه تغییری باعث شده او نسبت به فصل قبل عملکرد ضعیف تری داشته باشد، گفت:

چیزی تغییر نکرده است، همیشه هر فصل مانند هم نخواهد بود. او نیاز دارد که آمادگی جسمانی اش را به دست آورد و در مقابل بارسلونا، پیشرفت های خوبی در عملکرد او دیدم. ما هنوز بازیکنانی داریم که توان کامل خود را در اختیار نگذاشته اند و کاملاً آماده نیستند، با این وجود در لیگ قهرمانان و سری آ، ما کاملاً در مسیر صحیح قرار داریم. باید خوش بین باشیم، ما از از نظر فنی و اعتماد به نفس بهبود پیدا خواهیم کرد و به زودی شاهد عملکرد خوب یوونتوس هم خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس بازی برگشت یک‌چهارم ‏نهایی مقابل آرسنال را به دلیل محرومیت از دست داد ولی حالا به ‏نظر می‌رسد که او در دیدار فردا شب مقابل رئال مادرید با اینکه ‏می‌تواند در میدان باشد ولی در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت. ‏

زوج المزراوی-گررو در دیدار مقابل آرسنال که با پیروزی 1-0 بایرن به ‏پایان رسید‎ ‌‏ آنقدر خوب کار کردند که توماس توخل نیازی به استفاده ‏از دیویس نمی‌بیند. این برای بایرن خبر خیلی خوبی است چرا که به ‏نظر می‌رسد این ستاره کانادایی در آستانه پیوستن به رئال در ‏تابستان جاری قرار دارد. ‏

فرمول خلاقانه توماس توخل برای استفاده از یک زوج دفاع کناری در ‏سمت چپ در بازی مقابل آرسنال عالی جواب داد. درخشش آنها تنها ‏به قطع کردن مسیر مهم ساکا-اودگارد در پازل تاکتیکی آرتتا خلاصه ‏نمی‌شد. آنها سمت چپ بایرن را کاملا بیمه کرده بودند و در واقع ‏حکم جلیقه ضدگلوله بایرن را داشتند. گروو حتی در تک‌گل بایرن ‏نقش مستقیم داشت و با ارسال او بود که یوشوا کیمیش گل ‏پیروزی‌بخش بایرن را به ثمر رساند. ‏

توخل بعد از بازی گفت که از عملکرد این دو و ایده‌اش بسیار راضی ‏است. سرمربی بایرن اشاره کرد که تیمش پیش از آن مسابقه در بازی ‏مقابل کلن و دیدار رفت مقابل آرسنال چهار گل از کانال کناری دریافت ‏کرده بود ولی مزراوی و گرروو این نقطه ضعف را به خوبی پوشش ‏دادند. ‏

به احتمال قوی توخل فردا شب همین زوج را برای بستن راه نفوذ ‏رئال از سمت چپ به میدان می‌فرستد. باواریایی‌ها حالا دیگر از ‏شایعات انتقال احتمالی آلفونسو دیویس به رئال مادرید نمی‌ترسند. ‏

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم