Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:بازی خوبی نبود. در نیمه دوم تیم ما خیلی خوب بازی کرد و در تمام فاکتورها شرایط خوبی داشتیم، اما در نیمه اول یکی از بدترین بازی های دوران ما بود.قانونی داریم که وقتی گل نزنی، گل می‌خوری.

وی افزود: از کارهای حامد لک تعجب می‌کنم چرا که او امروز هر کاری کرد تا به پیروزی برسند به قول خودش در فوتبال باید هر کاری کرد تا پیروز شد به هر حال من به فولادی‌ها تبریک می‌گویم اما اینکه بخواهیم برای پیروزی دست به هر کاری بزنیم چندان قشنگ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه‌نویی در مورد شرایط قضاوت این بازی خاطرنشان کرد: اگر داور بازی را مدیریت می‌کرد و به موقع به بازیکنان تذکر می‌داد شرایط اینگونه نمی‌شد. تکلی که در بازی‌های آسیایی اخراج داشت را اینجا داور خطا هم اعلام نکرد. به نظر من خطا روی مهدی‌پور اخراج داشت اما داور آنجا هم هیچ خطایی اعلام نکرد.

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد:‌ نیمه دوم فوتبال خوبی از خود به نمایش گذاشتیم این اولین تجربه من بود که تیم حریف بدون خلق موقعیت توانست ما را شکست دهد. ضمن اینکه فکر می‌کنم در صحنه گل آن بازیکنی که توپ برگشتی از پنالتی را وارد دروازه کرد زودتر از سایر بازیکنان وارد محوطه شده بود.

وی در مورد داور این مسابقه گفت: نمی‌دانم چرا همیشه قبل از بازی‌‌ حساس ما با پرسپولیس این داور بازی ما را سوت می‌زند زمانی که در تراکتور هم بودم این داور بازی تراکتور و گسترش فولاد را قضاوت کرد و در آنجا هم صدمات سنگینی به تیم ما وارد کرد. او داور خوبی است اما نمی‌دانم چرا همیشه اینگونه می‌شود به هر حال بازی حساس با پرسپولیس وحید محمدزاده را در اختیار نداریم.

قلعه‌نویی در مورد جذب چند بازیکن گفت: در ابتدا باید بگویم برخی‌ها کم‌لطفی کرده و با سه بازیکن ما در دو ماه اخیر صحبت کرده‌اند که این کار اصلاً اخلاقی نیست. چرا که چند بازیکن در ترکیب داریم که تمرکز کافی ندارند. این موضوع را خود بازیکنان به مدیرعامل انتقال کردند. ما این اتفاق را غیراخلاقی می‌دانم و قطعاً آن را پیگیری خواهیم کرد. هنوز هیچ لیست ورودی یا خروجی نداریم و اگر بازیکنی مدنظر ما باشد در زمان مناسب با او صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد پیدا شدن یک بطری مشکوک در درون دروازه حامد لک تصریح کرد: بحث جادو در قرآن هم آمده است و یک کار شیطانی به شمار می‌رود هر کس دست به این کارها بزند قطعاً اثراتش را در زندگی‌اش می‌بیند. نمی‌خواهم به کسی تهمت بزنم اما من عکس آن بطری مشکوک را دیدم ولی نمی‌دانم موضوع چیست.

602

فوتبال باشگاه ذوب اهن ایران لیگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. در آستانه این بازی هنوز شرایط علیرضا بیرانوند مشخص نیست و ممکن است او بازی فردا را هم از دست بدهد.

بیرانوند امروز با انتشار یک استوری به امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان پرسپولیس روحیه داد و همین موضوع شائبه غیبت او در بازی فردا را به وجود آورده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901367

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی