Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نظارت بر اجرای صنایع غیرفلزی سازمان ملی استاندارد گفت: دستیابی به کیفیت و استاندارد کالا و خدمات نیازمند تلاش بی وقفه و مستمر است.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، محمد احمدی‌مقدم ظهر شنبه در همایش روز ملی کیفیت در استان زنجان که به میزبانی سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه در رویکرد نوین استاندارد به دنبال حذف بروکراسی اداری هستیم، افزود: در رویکرد جدید، استانداردسازی از بطن واحد تولیدی انجام شده و بروکراسی اداری در این زمینه پشت سر گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خوداظهاری و خودکنترلی مبنای رویکرد نوین استاندارد به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: با وجود اینکه تعبیر آسانی از مقوله کیفیت وجود دارد اما معتقدیم کیفیت تعریف پیچیده‌ای دارد، به همین خاطر انتظار داریم که تولیدکنندگان به سمت تولید با کیفیت مطلوب مصرف‌کننده حرکت کنند.

احمدی مقدم گفت: دستیابی به کیفیت و استاندارد کالا و خدمات نیازمند تلاش بی وقفه و مستمر است.

مدیرکل نظارت بر اجرای صنایع غیرفلزی سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه باید برای ساماندهی استاندارد صنعت ساختمان، گام‌هایی برداشته شود، ادامه داد: بدون شک، تولید محصولاتی با کیفیت و استانداردهای بالا سبب راهیابی این کالاها به بازارهای سایر کشورها می‌شود، بنابراین معتقدیم این مهم با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، قابل دسترسی است.

مدیرکل نظارت بر اجرای صنایع غیرفلزی سازمان ملی استاندارد ایران از مقوله آموزش به‌عنوان یکی از موضوعات و مباحث جدی در حوزه استاندارد خبر داد و با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال نسبت به آموزش ۱۴۸ هزار نفر ساعت برای مدیران کنترل کیفی در کشور اقدام شده است، تصریح کرد: دست‌یابی به استاندارد و کیفیت بالا نیازمند تلاش مستمر است.

منبع:‌مهر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری

حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد در زمینه تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرآیند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرده است.

او افزود: از این طریق، ۱۷ هزار و ۷۴۵ سالمند تحت پوشش مراکز نیکوکاری قرار گرفته اند.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو