Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:06:13 GMT

گل پرسپولیس صحیح بود، پنالتی را رد نمی کنم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۳۴۲۷

گل پرسپولیس صحیح بود، پنالتی را رد نمی کنم

داوود رفعتی کارشناس داوری فوتبال ایران می گوید گل پرسپولیس در شرایط سالم به ثمر رسیده اما پنالتی گرفته شده برروی بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی مشکوک بوده است .

به گزارش "ورزش سه"، داوود رفعتی که مجموع عملکرد تیم داوری را خوب توصیف می کند درباره 2 صحنه بحث برانگیز مسابقه بین 2 تیم نظری ویژه  داشته ودرباره گل برتری پرسپولیس که برای برخی از کارشناسان محل بحث بود، تصمیم داور مسابقه را صحیح می داند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما در صحنه اعلان پنالتی هم داوود رفعتی تصمیم داور را نقض نمیکند . او موقعیت شانس اعلام پنالتی را 50 درصد دانسته ومی گوید برای بررسی دقیق اعلام پنالتی باید دقیق تربررسی کرد.


با چنین نظری باید گفت داور هم در شرایط اعلان پنالتی ممکن است اشتباه هم کرده باشد اما این اعلام وضعیت نباید عملکرد داور را زیر سوال ببرد چرا که صحنه، کاملا وضوع نداشته وبرای بررسی بیشتر باید صحنه آهسته را بارها وبارها دیده وآن را بزرگ کرد .


به نظر میرسد که در صحنه اعلام پنالتی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا توپ را از محوطه دور کرده وسپس باعث برهم خوردن تعادل مهاجم حریف شده است .

کمیته داوران پرسپولیس تهران داوود رفعتی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دیداری جذاب توانست پی اس جی را در سیگنال ایدونا پارک شکست دهد و امیدوار به بازی برگشت برسد. تک گل دقیقه 37 نیکولاس فولکروگ کافی بود تا دورتموند یک قدم دیگر به فینال لیگ قهرمانان نزدیک تر شود.

قهرمان دورتموندی ها در پایان بازی گفت: «یک جو باورنکردنی در ورزشگاه وجود داشت. همیشه اینطور به نظر می رسد که شما از قبل شروع بازی 1-0 جلو هستید. ما امشب دقایق زیادی خوب بودیم و مقاطعی از بازی هم رنج کشیدیم اما واضح است که شما در چنین بازی هایی تحت فشار نیز قرار خواهید گرفت. این فقط بازی رفت بود و بازی برگشت نیز بسیار مهم است. ما متواضع می مانیم ولی حالا در موقعیت خوبی هستیم. در صحنه گل، یک توپ شگفت انگیز از نیکو شلاتربک گرفتم و او من را در موقعیتی قرار داد که نمی توانستم از دستش بدهم.»

فولکروگ همچنین معتقد بود داور در نیمه دوم یک پنالتی روی او اعلام نکرد: «من برای زدن توپ به هوا پریده بودم و بازیکن پی اس جی من را از پشت هل داد. وقتی در هوا هستید، حفظ کنترل بسیار سخت است و هر فشاری می تواند تعادل‌تان را بر هم بزند. او اجازه نداد من ضربه سر را بزنم و این یک پنالتی واضح بود. 

معتقدم داور اشتباه کرد. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تصمیمات داوری بسیار تاثیرگذارند. فکرمی کنم داور (آنتونی تیلور) نمی خواست سوت بزند و خودش را در موقعیتی دشوار قرار دهد. او به من گفت صحنه واضح نبود. قطعا نتیجه 2-0 پی اس جی را در شرایط بدی قرار می داد اما در هر صورت باید به بازی برگشت برویم و برای فینال 90 دقیقه دیگر بجنگیم.»

دیگر خبرها

  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال