Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم استقلال و گزارش فولاد در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف هم رفته اند

به گزارش وب سایت نود، براین اساس استقلال با ترکیب سید حسین حسینی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری مقابل گسترش فولاد به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترش فولاد نیز با این نفرات وارد زمین شده است:

فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان‌جهان، اسماعیل فرهادی، امید جهانبخش، رضا خالقی‌فر و پیمان بابایی

دقایق حساس:

دقیقه 3: ضربه از راه دور فرشید اسماعیلی به بیرون رفت

دقیقه 18: بازیکنان گسترش فولاد با یک پاس در عمق پیمان بابایی را صاحب موقعیت تک به تک کردند که این بازیکن نتوانست از فرصت ایجاد شده استفاده کند و ضربه اش به بیرون رفت.

دقیقه 25 : ضربه از راه دور جباروف به بیرون رفت

دقیقه 42: بازیکنان استقلال در جناح راست صاحب یک ضربه کرنر شدند که کرنر ارسال با ضربه سر روزبه چشمی به دیرک خورد و به بیرون رفت

دقیقه 46: ضربه سر فرشید اسماعیلی به بیرون رفت

دقیقه 47: روی سانتر ارسالی بازیکنان استقلال ، جابر انصاری مقابل دروازه صاحب یک فرصت عالی شد و فرناندو دخسوس با یک عکس العمل تماشایی با پا توپ را دفع کرد و موقعیت را از استقلال گرفت

دقیقه 56: خسرو حیدری پا توپ از جناح راست به دفاع گسترش فولاد که ضربه این بازیکن توسط دخسوس مهار شد

دقیقه 62: (گل اول استقلال) ضربه فرشید اسماعیلی با اشتباه فرناندو دخسوس از زیر دستان این دروازه بان عبور کرد و گل اول استقلال شکل گرفت

دقیقه 72: ضربه کاشته امید ابراهیمی به بیرون رفت

دقیقه 79: ضربه بی دقت نریمان جهان به خارج رفت

دقیقه 85: ارسال از راست علی قربانی ، فرشید اسماعیلی را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک بغل پای ساده خودش و استقلال را 2 گله کرد.

60610

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و جدایی علی خطیر، سرپرست این تیم هم برکنار شد و آتیلا حجازی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال منصوب شد. انتشار عکس لحظه عقد قرارداد با حجازی در کنار سمیعی، حاوی نکته‌ای جالب توجه بود که از چشم رسانه‌ها دور نماند. ماجرا از این قرار بود که این دفتر همان دفتری بود که بار‌ها آجورلو قرار‌های کاری خود را در زمان مدیرعاملی استقلال در آنجا برگزار می‌کرد و بار‌ها از مدیرعامل سابق استقلال در کنار افراد مختلف در این دفتر عکس منتشر شد. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی در خصوص بازگشت احتمالی آجورلو به استقلال مطرح شود.

پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد این دفتر که حسابی جنجالی شده متعلق به فرشید سمیعی و یکی از دوستانش است و این آجورلو بوده که در زمان مدیریت خود در استقلال بعضی از قرار‌های خود را در آن برگزار می‌کرده است. همچنین در مورد شایعه بازگشت آجورلو به استقلال باید بگوییم که بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و برنامه‌ای برای بازگشت آجورلو به استقلال وجود ندارد. از سمیعی و شهریاری به عنوان دو گزینه نهایی مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود و باید دید در نهایت کدام یک این سمت را عهده دار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!