Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سقوط اصفهانی‌ها و صعود خوزستانی‌ها، پرسپولیس به صدرنشینی هفت‌هفته‌ای پارس جنوبی پایان داد.

به گزارش ایمنا، پرسپولیس که در ششمین هفته از لیگ برتر صدر جدول را به نفع تیم تازه‌وارد پارس جنوبی از دست داده بود در دیدار رو در رو به شکل دراماتیکی در خانه این حریف به برتری رسید تا ضمن تصاحب بالاترین نقطه جدول به هفت هفته صدرنشینی متوالی شگفتی‌سازان لیگ هفدهم پایان داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخت در دیدارهای هفته سیزدهم به قیمت سقوط اصفهانی‌ها در جدول رده‌بندی تمام شد به این ترتیب که ذوب‌آهن از رتبه هفتم به رده هشتم سقوط کرد و سپاهان یازدهم شد.

در هفته خوب فوتبال خوزستان، فولاد جایگاهش را در رده چهارم حفظ کرد. نفت آبادان پس از پیروزی برابر سپاهان رتبه هفتمی را از ذوب‌آهن گرفت و استقلال خوزستان با فرار از منطقه سقوط به رده سیزدهم رسید.

جدول رده‌بندی لیگ هفدهم در پایان هفته سیزدهم به شکل زیر است:

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید

پنج تیم انتهای جدول لیگ برتر برای بقا می جنگند و پیکان هم که جزء تیم‌های انتهای جدول شده برای رهایی از خطر سقوط انگیزه بالایی برای مقابله با استقلال دارد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تا قبل از بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر خیلی‌ها تصور داشتند که رقابت برای بقا بین تیم‌های فولاد، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان خواهد بود اما با شکست خانگی پیکان مقابل آلومینیوم اراک شرایط تغییر کرد و حالا خطر سقوط این تیم را هم تهدید می‌کند.

از این جهت که پیکان با سه تیم ۲۲ امتیازی فولاد، استقلال خوزستان و نساجی فقط سه امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که باید در بازی‌های باقی‌مانده خود در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن برود، در پیکان شهر میزبان تراکتوری باشد که برای سوم شدن رقابت می‌کند و در هفته بیست و نهم نیز باید یک بازی شش امتیازی را با فولاد در اهواز انجام دهد.

سه دیدار مشکل که اگر پیکان نتواند امتیازات لازم را از آنها گرفته و خودش را از تیم‌های در خطر سقوط دور ‌کند در هفته پایانی نبرد نفس‌گیری را با استقلال خواهد داشت. در چنین شرایطی باید گفت استقلال در بازی‌های پیش‌روی خود باید با سه تیمی که در خطر سقوط هستند بازی کند.

فرهیختگان نوشته؛ تیم‌هایی مثل فولاد، نساجی قائمشهر و پیکانی که با شکست خانگی اخیر شرایط خودش را در جدول با اما و اگر مواجه کرد. در این میان استقلال خوزستان در بین تیم‌های ته‌جدولی تنها حریف باقی‌مانده پرسپولیس است که برای بقا می‌جنگد؛ مساله‌ای که نشان می‌دهد حریفان استقلال در مقایسه با پرسپولیس در هفته‌های پیش رو به مراتب با‌انگیزه‌تر و خطرناک‌تر هستند.

 

دیگر خبرها

  • سخنگوی سازمان هواپیمایی: ۷۸ فروند هواپیما و هلی‌کوپتر وارد کشور شد
  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • ۷۸ فروند هواپیما و هلی‌کوپتر وارد کشور شد
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • جدول لالیگا در پایان هفته سی و چهارم