Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جالوروسی ها با وجود نتایج درخشان اخیر، از عملکرد شاگردانش به طور کامل رضایت ندارد چون می داند که آن ها توانایی لازم برای بهتر شدن را دارند.

طرفداری- در آستانه دیدار با جنوا، اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی رم در نشست مطبوعاتی حاضر شد و با خبرنگاران گفت و گو کرد. رم با وجود شکست مقابل اتلتیکو مادرید، در سری آ روزهای خوشی را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی فرانچسکو معتقد است شاگردانش باید خیلی بهتر از آنچه تا کنون بوده اند؛ باشند.

به نقل از Football-Italia، دی فرانچسکو گفت:

به نظرم اتلتیکو می خواست به هر قیمتی پیروز شود، مخصوصا در 25 دقیقه آخر، ما از هم باز شدیم و انسجام کمتری داشتیم. قدرت ما و جدیتمان برای پرس کردن کم شد، همین تفاوت را در نیمه اول رقم زده بود. بحث فقط بر  سر سرعت بازی نیست بلکه جدیت و انگیزه هم مهم است. همین جنبه منفی بازی در مادرید بود.

از برخی جهات بهتر شدیم اما راضی نیستم. می دانم که می توانیم و باید بهتر کار کنیم. شور و اشتیاق فراوانی در اطراف تیم حس می کنم. می توانیم بهتر کار کنیم و یاد می آید که این شهری است که می تواند خیلی سریع شما را بالا ببرد پس باید از این موضوع آگاه باشیم و متواضع بمانیم.

پاتریک شیک؟ شیک در ترکیب حضور دارد چون در دو روز اخیر به طور مستمر و بدون درد با تیم تمرین کرده است. نمی توانم بگویم که چند دقیقه بازی می کند اما قطعا یار ثابت نیست. شیک بازیکنی است که می تواند در جناح راست خیلی برای ما مفید باشد. استفان الشعراوی و دیگو پروتی را دارم که می توانند در هر دو جناح بازی کنند ولی ما در تلاشیم تا جناح راست را بهتر کنیم.

کوین استروتمن بازیکنی است که در دربی بیش از هر کسی دوید. طبیعی است که مردم عادت کرده باشند که او بیش از آمارش در این فصل گل بزند و گل بسازد؛ او به زودی بر می گردد. امیدوارم هر چه سریع تر. لورنتزو پلگرینی و استروتمن، از نظر کیفیت و قدرت، سطح تیم را بالا می برند.

ادین ژکو مقابل اتلتیکو در نبردها خیلی برنده نبود ولی امیدوارم که فردا راه دروازه را پیدا کند. مهاجم اگر مدتی گل نزند فشار را حس می کند اما مهم تیم است. از بابت او خیالم راحت است.

ورزشگاه اختصاصی؟ به نظرم همه کارها درست انجام می شوند و ما خیلی راضی هستیم. تیمی را می شناسید که ورزشگاه خودش را نخواهد؟ معتقدم کمک بزرگی خواهد بود و موفقیت بزرگی برای رم و هوادارانش محسوب می شود.

امرسون؟ او هنوز برای بازی کردن از ابتدا آماده نیست ولی مراحل بازگشت را به خوبی طی می کند؛ کولاروف فعلا بدون مشکل به کارش ادامه می دهد تا امرسون هم به ترکیب تیم اضافه شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لو آور خواهد رفت.

پاری سن ژرمن که اکنون با 69 امتیاز در صدر  جدول حضور دارد در صورت برد در بازی فردا می‌تواند فاصله با موناکو را به 13 امتیاز برساند و قهرمانی زودهنگامش را مسجل کند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت رندال کولو موآنی گفت:"من معتقدم این مهم است که در زمان نیاز کنار بازیکنان خود باشید. رندال کولو موآنی یک بازیکن عالی است، اما او اعتماد به نفس فوق العاده ای ندارد و من در کنار او هستم. فقط زمانی می‌توانم از بازیکنان حمایت کنم که خوب نباشند. من از بازی‌های کولو موآنی بسیار خوشحالم، اما فکر می‌کنم او می تواند بهتر عمل کند و وقتی این اعتماد به نفس را به دست آورد، عملکردش حتی بهتر خواهد شد."

ترکیب تیم برای بازی قهرمانی‌؟
من به همین روش ادامه می‌دهم و بازیکنان را عوض می‌کنم، چرا باید کاملا تغییر کنیم؟ چیزی که تغییر می کند این است که اگر فردا برنده شویم، رسما قهرمان می‌شویم و انجام آن مقابل هواداران خودمان ایده‌آل است.

وضعیت تیم؟
ما در شرایط ایده آل به پایان فصل می‌رسیم. در لحظه بسیار خوبی هستیم، تقریباً همه بازیکنان را در دسترس داریم و فقط کیمپمبه و ریکو را نداریم. همه بازیکنان فرصت بازی دارند، هواداران خوشحال هستند، این یک پایان فصل بسیار جذاب است.

تیم بهتر کار می‌کند؟
بله، اکنون بلوغ بیشتری نسبت به ماه فوریه وجود دارد اما این بخشی از یک روند است، پاری سن ژرمن از تابستان سال گذشته چیزهای زیادی را تغییر داده است. این مربوط به یک دوره و یک چرخه ساخت و ساز است.  و من مطمئنم که سال آینده ما حتی بهتر خواهیم بود.

وضعیت شما در پاری سن ژرمن؟
همه مربیان روزهای خوب و بد را پشت سر می‌گذارند. امیدوارم بتوانم با مربیان سایر تیم‌ها همدلی کنم. این را می‌دانم که اگر برنده نشوید، حتی از سوی کسانی که تمرین را ندیده‌اند، مورد انتقاد قرار خواهید گرفت.

دیگر خبرها

  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید