Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم گسترش فولاد گفت: ما دو هواپیما عوض کردیم و به تهران رسیدیم، بنابراین خستگی در تن‌ بچه‌های ما بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرشاد فلاحت‌زاده که به جای فیروز کریمی در نشست خبری پس از شکست گسترش فولاد مقابل استقلال حاضر شده بود، گفت: نسبت به بازی‌های گذشته خستگی در تن‌ بچه‌های ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دو هواپیما عوض کردیم و به تهران رسیدیم. خسته بودیم، اما فرق ما با استقلال تبدیل نکردن موقعیت‌ها به گل بود.

وی اضافه کرد: بد نبودیم و بازیکنان‌مان جوان هستند. حتی اگر تعویض می‌کردیم، بازیکنان‌مان زیر 21 سال بودند. ما باید شرایط را به همین شکل پیش ببریم تا در نیم فصل بتوانیم بازیکن جذب کرده و نقاط ضعف‌مان را در خط دفاعی و حمله برطرف کنیم. باید بتوانیم مشکلات‌مان را از بین ببریم تا در نیم فصل دوم بین تیم‌های بالای جدول باشیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد درباره اینکه آیا برای خالی شدن لیست، بازیکنان مصدوم از لیست خارج خواهند شد یا نه، اظهار داشت: شرایط‌ بازیکنان مصدوم بررسی خواهد شد. مصدومیت آندرانیک تیموریان برطرف شده، اما چون کنار بچه‌ها نبود از کارهای تاکتیکی عقب است. به همین دلیل از این بازیکن استفاده نکردیم و از هفته آینده به جمع بچه‌ها اضافه می‌شود.

فلاحت‌زاده خاطرنشان کرد: میلاد فخرالدینی از نیم‌فصل به جمع ما اضافه می‌شود و امیر خطیبی هم یک ماه دیگر مصدومیتش برطرف خواهد شد. باید نفرات‌مان را بررسی کنیم و همه تیم‌ها در نیم فصل یکسری بازیکنان را کنار می‌گذارند و نفرات جدیدی را جذب می‌کنند. ما هم مستثنی نیستیم و طبیعتاً برای تقویت تیم نفرات جدیدی جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم