Web Analytics Made Easy - Statcounter

حساس‌ترین بازی هفته فوتبال آلمان با تساوی پرگل ۴ بر ۴ به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته چهاردهم رقابت‌های بوندسلیگا عصر امروز شنبه با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها بوروسیا دورتموند در خانه به دیدار شالکه رفت که این بازی با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید.

در این مسابقه زردپوشان دورتموند در همان ۲۵ دقیقه نخست طوفانی عمل کردند و توانستند ۴ بار دروازه حریف را باز کنند تا نتیجه‌ای باورنکردنی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا اوبامیانگ مهاجم گابنی موفق شد گلزنی کند. در دقیقه ۱۸ مدافع شالکه یعنی استانبولی به اشتباه خودی را گشود. گوتزه در دقیقه ۲۰ حساب کار را سه بر صفر کرد و رافائل در دقیقه ۲۵ گل چهارم را به ثمر رساند تا نیمه نخست به سود تیم زردپوش میدان خاتمه یابد.

در نیمه دوم شالکه سراپا حمله شد و موفق شد در عین ناباوری این نتیجه را جبران کند.

ابتدا گایدو در دقیقه ۶۱ برای تیمش گلزنی کرد. چهار دقیقه بعد نوبت به امین حارس رسید تا گل دوم را به ثمر برساند. دقیقه ۸۶ مسابقه کالیجوری گل سوم را به ثمر رساند و در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند نالدو گل تساوی‌بخش را به ثمر رساند تا داربی حساس فوتبال آلمان با تساوی ۴ بر ۴ به پایان برسد.

در دیگر دیدار لایپزیگ موفق شد با ۲ گل در خانه وردربرمن را شکست دهد.

بایر لورکوزن با یک گل فرانکفورت را برد و فرایبورگ نیز موفق شد ۲ بر یک ماینتس را شکست دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!

دومین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن برگزار شد و در نهایت زنبورها در خانه موفق به شکست پاریسی‌ها شدند.

به گزارش ایسنا، دورتموند در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سیگنال ایدونا پارک میزبان پاری‌سن‌ژرمن بود و در نهایت با تک گل فولکروگ موفق به شکست شاگردان لوئیس انریکه شد.

برخلاف نتیجه نهایی بازی که کم گل بود اما در جریان بازی موقعیت‌های زیادی دو تیم روی دروازه رقیب خود خلق کردند اما درخشش دروازه‌بان‌ها و کم دقتی مهاجمان باعث شد دورتموند با اختلاف یک گل مقابل نماینده فرانسه به برتری برسد.

مت هوملس، مدافع کهنه کار زنبورها با نمایش درخشانی که داشت عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

دورتموند با این پیروزی موفق شد سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند تا به همراه سری آ تنها لیگ‌هایی باشند که در فصل بعدی یک نماینده بیشتر در این رقابت‌ها دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم