Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز (شنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت و دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رسیدند.

رای کمیته انضباطی به دلیل تخلف هواداران منصوب به تیم استقلال در هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت، یک جلسه محرومیت هواداران تیم تهرانی را به همراه آورد تا سکوتی سرد در سکوهای خالی ورزشگاه آزادی طنین انداز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبی پوشان پایتخت در حالی مقابل شاگردان «فیروز کریمی» سرمربی اسبق استقلال تهران و فعلی گسترش فولاد صف آرایی کردند که با توجه به تساوی در دیدار گذشته خود مقابل مشکی پوشان مشهد نیاز مبرم به پیروزی دارند تا جایگاه خود را از رده یازدهم جدول رده بندی ارتقاء دهند.
از طرفی تیم گسترش فولاد که در دو دیدار گذشته خود موفق به پیروزی مقابل حریفان شده است، مصمم هستند از فرصت نبود هواداران پر شور استقلال در ورزشگاه آزادی استفاده کنند تا علاوه بر کسب سه امتیاز، جایگاه خود را از رده 10 جدول به تک رقمی تبدیل کنند.
شاگردان «وینفرد شفر» سرمربی استقلال بازی را با پاس های تک ضرب و منظم آغاز کردند و حملات نصف و نیمه ای نیز بر روی دروازه حریف تدارک دیدند. اما دفاع خوب تیم گسترش فولاد که نشات گرفته از تفکرات کریمی و «فرشاد فلاحت زاده» سرمربی و مربی این تیم است که خود زمانی در پست دفاع بازی می کردند، ره به جای نبرد.
بازیکنان تیم گسترش فولاد در ادامه از لاک دفاعی بیرون آمدند و در دقیقه 19 «پیمان بابایی» پاس خوبی را دریافت کرد که اشتباه خط دفاع استقلال وی را در موقعیت تک به تک با «سید حسین حسینی» گلر آبی پوشان قرار داد ولی ضربه بی دقت وی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.
آبی پوشان که همچنان از ضعف گلزنی رنج می برند و هم اکنون با شش گل زده در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بدترین خط حمله تیم های حاضر را به خود اختصاص داده است، تمرینات زیادی گلزنی را پیش ازاین مسابقه انجام داده بود. اما همچنان جای خالی یک مهاجم تمام کننده شش دانگ در جمع آبی پوشان احساس می شود تا هنر استقلال در نیمه نخست بیشتر مالکیت توپ باشد.
در دقیقه 43 این رقابت شانس مسلم گلزنی توسط «روزبه چشمی» هافبک دفاعی آبی پوشان از بین رفت. در این صحنه از روی نقطه کرنر توپ بر روی دروازه گسترش فولاد ارسال شد که ضربه سر چشمی به دیرک افقی دروازه «فرناندو دخسوس» گلر تیم تبریزی برخورد کرد.
تلاش دو تیم در ادامه نیز ثمری نداشت تا سرمای پاییزی و ورزشگاه خالی از تماشاگرآزادی نیز مزید بر علت شود تا تساوی بدون گل حاصل تلاش دو تیم در نیمه نخست این رقابت باشد.
ترکیب تیم استقلال در نیمه نخست به این شرح است: سید حسین حسینی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری.
همچنین فیروز کریمی در نیمه نخست از ترکیب فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان‌جهان، اسماعیل فرهادی، امید جهانبخش، رضا خالقی‌فر و پیمان بابایی بهره برد.
میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، جواد قراب عضو هیات رئیسه باشگاه استقلال، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، مارکار آقاجانیان و اوسیانوکروز دستیاران کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال، جیری ساناک و ساشا شفر اعضای دیگرکادرفنی استقلال نیز در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حاضر هستند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**1368
گزارش از محمد مهدی موذن** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.استقلال با این نتیجه ۵۴ امتیازی شد و کماکان صدرنشین است، اما چشم انتظار نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان است، در صورتی که برنده آن بازی پرسپولیس باشد صدر جدول به این تیم می‌رسد. تراکتور هم ۴۱ امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم جدول باشد.

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی و زبیر نیک نفس (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (۴+۹۰- سجاد آشوری)، رحمان جعفری (۷۷- مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (۶۴- امیرحسین حسین‌زاده). 

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صابر حردانی (۴+۹۰- جعفر سلمانی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند (۸۸- امید حامدی‌فر)، جلال‌الدین ماشاریپوف (۴+۹۰- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۸۲- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست بازی پایاپایی از سوی دو تیم ارائه شد و استقلال بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. در نیمه دوم و به خصوص در دقایق پایانی تراکتور بیشتر مالکیت توپ را در کنترل داشت و آبی‌پوشان بیشتر دفاع می‌کردند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز