Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@12:58:23 GMT

بصیرت؛ مهم‌ترین شاخص تفکر بسیجی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۵۱۳۸

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، عباسعلی پوربافرانی، نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در جمع ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک هفته بسیج و حذف غده سرطانی داعش با تفکر و روحیه بسیجی، گفت: رهبری‌های عالمانه مقام معظم رهبری و تدبیر سردار سرافراز بسیج حاج قاسم سلیمانی و مردمی بودن تفکر بسیج توانست یک غده سرطانی را حذف کند و پیروزی بزرگی را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شهید حججی را حاصل تفکر و روحیه بسیجی دانست و افزود: تفکر و روحیه بسیجی نقش مهمی در جهت  مقابله با دسیسه‌های دشمنان دارد، چراکه امروز با ورود بسیج در همه عرصه‌ها، همیشه موفق عمل کرده است.
پوربافرانی با اشاره به ناامنی که در کشورهای همسایه حاکم است، تأکید کرد: تفکر و روحیه بسیجی مردم ایران باعث شده تا استکبار جهانی برای از بین بردن این روحیه دست به دسیسه‌هایی علیه این ملت بزند.
نماینده نایین و خور و بیابانک در ادامه ضمن عرض تسلیت به مردم زلزله‌زده استان‌های غربی کشور، بیان کرد: مردم همیشه در صحنه برای همیاری و همدردی با هموطنان‌مان در کرمانشاه پیش‌قدم شدند که این نشان از  تفکر و روحیه بسیجی ملت بزرگ ایران است.
وی به مهم‌ترین شاخص بسیج اشاره و تصریح کرد: بصیرت از مهم‌ترین شاخص تفکر بسیجی است که در همه عرصه بایستی در جامعه نمود پیدا کرده و امروز این بصیرت است که مردم در همه صحنه‌ها با روحیه بسیجی حضور دارند.  
پوربافرانی اظهار کرد: مهم‌ترین آفتی که ممکن است بسیج به آن گرفتار شود یأس و نا امیدی است که می‌طلبد همه نیروهای بسیجی نسبت به این اتفاق جدیت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی عنوان کرد: با روحیه خوب و پرافتخار بسیجی می‌توانیم از زلزله بنیان خانواده برانداز و خطرناک آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.
نماینده نایین و خوروبیابانک در پایان گفت: در برنامه ششم توسعه امتیازهای ویژه‌ای به ایثارگران و رزمندگان قرار داده شده که فرماندار و فرمانده سپاه نایین برای پیاده‌سازی در نایین همت کنند.
یادآور می‌شود، همایش تجلیل از ایثارگران با حضور رزمندگان با برنامه‌های مرور خاطرات و فیلم‌های اعزام رزمندگان نایینی به جبهه‌ها، غربال‌گیری، غبارویی گلزار شهدا و قدردانی از ایثارگران به همت سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.
حمیدرضا پوربافرانی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار با جمعی از معلمان به مناسبت هفته معلم، دانش آموزان را سربازان خط مقدم جنگ نرم دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در برابر شگرد‌های هنجارشکنانه دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: نگاه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم در جنگ نرم، به نسل جوان و دانش آموزان است. 

امام جمعه مهریز ادامه داد: امروزه هدف اول دشمن، نوجوانان و جوانان بوده و بهترین ابزار و وسیله مقابله با جنگ فرهنگی دشمن، افزایش بصیرت است.

محی الدینی جنگ امروز را جنگ عقیدتی توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن به شدت بر اعتقاد و فرهنگ ما کار می‌کند و باید بیشتر مراقب و مواظب باشیم.

وی گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مضاعف پشت سر رهبری و گوش به فرمان و تذکرات ایشان در مسائل فرهنگی، نشر معارف دین و آموزه‌های اسلام به وظیفه خود عمل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • باران شدید بهاری و سیل در نائین + فیلم
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است