Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر گفت: طرح اصلی آمریکا و متحدانش این بود که یک مرکز ناامنی در کنار مرزهای حمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند اما اراده نیروهای انقلاب اسلامی این اجازه را به آن ها نداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در آئین رونمایی از طرح های اقتصاد مقاومتی سپاه فجر در ناحیه بسیج ثارا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. (علیه السلام)، گفت: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه از عمر خود زیبندگی و سرافرازی اش را نشان داده و امروز این الگو با استقبال مردم سایر کشورها نظیر سوریه، عراق، لبنان، یمن، بحرین و ... روبرو شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در جهان اسلام به رهبر معظم انقلاب اسلامی  اعتماد دارند و مدیریت اسلامی ایشان که با خلوص کامل همراه است مورد استقبال مسلمانان جهان قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به نقش تعیین کننده مدافعان حرم در تامین امنیت کشور، گفت: این مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) بودند که اجازه ندادند امر ولی زمان بر روی زمین بماند.

وی با انتقاد از نقش مخرب سران آل سعود در منطقه، گفت: سران این رژیم زیر منت آمریکا و ترامپ میلیاردها دلار برای « امنیت اجاره ای » هزینه کرده اند.

پاسدار کوشکی افزود: طرح اصلی آمریکا و متحدانش این بود که یک مرکز ناامنی در کنار مرزهای حمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند اما اراده نیروهای انقلاب اسلامی این اجازه را به آن ها نداد.

وی با بیان اینکه نباید از ظاهر قدرت نظامی آمریکا ترسید، گفت: آمریکا و متحدانش در منطقه می دانند اگر تهدیدی را بر علیه انقلاب اسلامی عملی کنند نتیجه آن پشیمانی برای آن ها خواهد بود چون قدرت تحمیل اراده مقام ولایت و سربازان ولایت فوق العاده زیاد و دور از ذهن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه امروز در حوزه دفاعی و نظامی هیچ گونه نگرانی متوجه کشور ایران نیست، گفت: رژیم صهیونیستی می داند اگر تهدیدی را بر علیه ایران عملی کند اولین منطقه ای که نابود می شود رژیم جعلی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه مهم ترین مسئله امروز کشور موضوع رونق اقتصاد، تولید و اشتغال است، گفت: باید شیرینی رونق اقتصادی به کام مردم بنشیند و اگر بتوانیم در عرصه اقتصاد موفق شویم مردم نیز تحت تاثیر القائات شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب قرار نخواهند گرفت.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه با تلاش چند هزار مستشار توانستیم مسائل نظامی را حل کنیم، گفت: امروز حوزه اقتصاد هم یک میدان رزم است و برای موفقیت در عرصه اقتصاد باید اقتصاد خُرد را توسعه دهیم و نحوه مصرف را بهینه سازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر مجموعه اقتصادی که در راستای انتفاع مردم کمک بخواهد سپاه و بسیج فارس در کنار آن خواهند بود، گفت: کارگاه های صنایع دستی بسیاری با وام های پنج میلیون تومانی بسیج فعال شده اند و بسیج بدون نگاه سیاسی با مدیران استان فارس همکاری می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه فعالیت های سپاه و بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی مثال زدنی هستند، گفت: سپاه استان فارس علیرغم محدودیت های امنیتی درب های پادگان ها را بر روی مردم گشوده و زمین و امکانات لازم را برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در اختیار مردم قرار داده است که نمونه هایی از این طرح ها امروز رونمایی شد.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابهر گفت: روشن شدن هیمنه پوشالی آمریکا و تقویت غرور ملی از مهم‌ترین نتایج عملیات وعده صادق است.

سیاوش طاهری امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در دیدار با جمعی از سپاهیان ابهر که در راستای تقدیر از عملیات وعده صادق برگزار شد، حملات سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی را یک افتخار غرورانگیز دانست و اظهار کرد: این اقدام سپاه که در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تنبیه رژیم صهیونستی صورت گرفت نشان داد این رژیم پوشالی است و هیمنه پوشالی آن نیز برای همگان روشن شد.

وی با توضیح اینکه حملات موشکی ایران به رژیم اشغال‌گر صهیونستی نشان اقتدار ایران اسلامی است، گفت: با انجام عملیات وعده صادق توسط دلیرمردان کشورمان دنیا فهمید که ایران اسلامی در حفاظت از کیان اسلامی خود با هیچ قدرتی مسامحه نمی‌کند.

او با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی تدابیر رهبر معظم انقلاب را اجرایی کرده و کارهای بسیار خوبی را برای این انقلاب انجام داده‌اند و در مقابل تفکر و اندیشه دشمن به خوبی ایستادند، تصریح کرد: این ایستادگی موجب شده که دشمن همچنان نتواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند.

در ادامه این دیدار نیز فرمانده سپاه ناحیه ابهر، عنوان کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مولد انقلاب، رسالت صیانت از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن را داشته و کارهای موثری در کشور انجام داده است.

سرهنگ علیرضا افشار حملات موشکی ایران را گوشه‌ای بسیار کوچک از قدرت نظامی کشور دانست و افزود: در ۷۵ سال گذشته این رژیم توسط قدرت مسموم رسانه‌های خود، القا کرده بود گنبد آهنی این رژیم غیر قابل نفوذ بوده و هیچ چیزی از آن قدرت عبور ندارد اما دنیا دید که گنبد آهنی این رژیم نیز همانند خود رژیم پوشالی است.

وی خاطرنشان کرد: ما رژیمی را تنبهه کردیم که بنا به آمار رسمی کلاهک هسته‌ای دارد و در این حملات نیز امریکا و اروپا و برخی کشورهای همسایه از آنها حمایت می‌کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟