Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مزایای تصویب منطقه آزاد شهرستان‌های بانه و مریوان در مجلس، اظهار کرد: در شهرهای بانه و مریوان از گذشته زمینه تجارت فرامرزی و صادرات وجود داشته است.

وی ادامه داد:اگر منطقه آزاد بانه و مریوان  در مجلس تصویب شود، مسلما مزایای ویژه‌ای برای منطقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزی تاکید کرد: منطقه آزاد تجاری-صنعتی بانه و مریوان، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای توسعه کردستان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اضافه کرد: تصویب منطقه آزاد امکان بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی برای تسهیل سرمایه گذاری، مشوق‌های مالیاتی و صادراتی را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم می‌سازد.

فیروزی گفت: این مهم می‌تواند توسعه کردستان را از نظر زیرساخت‌ها، ایجاد اشتغال و ارتقای سطح معیشت مرزنشینان تسریع می‌بخشد.

وی درباره هدف اصلی مورد توجه دولت ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان، خاطر نشان کرد: افزون بر توسعه صادرات محصولات داخلی که به عنوان هدف اصلی مورد توجه دولت قرار دارد، ایجاد شرایط لازم و مشوق‌های مناسب برای توسعه سرمایه گذاری در کردستان نیز هدف دیگر دولت از تصویب این طرح برای کردستان است.

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، با این وجود و پس از گذشت چندین سال هنوز شرایط برای تولید و سرمایه گذاری فراهم نیست.

فرماندار شهرستان بانه با توجه به لزوم بکارگیری زمین‌های صنعتی و جلوگیری از بلا استفاده شدن آنها گفت: با توجه به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کاستی‌ها برای سرمایه گذاران و شرکت‌های صنعتی مرتفع می‌شود.

درویشی در ادامه و با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بانه می‌تواند گامی در راستای به سرانجام رساندن این مهم باشد و بدن شک هدف به سر انجام رساندن عملیات اجرایی و ایجاد واحد‌های تولیدی با تعامل با کسانیست که زمین به آنها واگذار شدا است و این مهم با تعامل طرفین قرار داد محقق خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در ۸۵ هکتار و در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار از لحاظ عملیات زیرساختی کاملا تکمیل شده است و فاز دوم با مساحت ۵۰ هکتار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان