Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@04:22:22 GMT

راهنمای سفر به لاس وگاس ؛ آمریکا (+عکس)

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۰۳۴۴

راهنمای سفر به لاس وگاس ؛ آمریکا (+عکس)

پول‌نیوز -لاس وگاس شهری است که شاید در ذهن بسیاری از مردم تجملی باشد یا با بردن نامش همه به یاد نکات منفی این شهر بیفتند. اما برخلاف تصور این عده، وگاس شهری پر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات مختلف است که با سفر به آنجا اوقاتی خوش را تجربه خواهید کرد.لاس وگاس شهری است که در ایالت نوادا واقع شده است.



 اکثر مردم تفریحات مختلف، محل‌ها اقامت گران‌قیمت و فضای تجملی و خیال‌انگیز وگاس را دوست ندارند، اما این افراد به نکات منفی شهر وگاس توجه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستوران‌های فوق‌العاده، غذاخوری‌ها، مردم این شهر، کنسرت‌ها، نمایش‌ها و دیگر برنامه‌ها به این شهر جذابیتی خاص بخشیده‌اند. بر خلاف ظاهر پر زرق و برق و تجملی وگاس، در این‌جا به راحتی می‌توانید نوشیدنی و غذای رایگان، بلیت‌های نمایش رایگان و هتل و هاستل با تخفیف‌های بسیار خوب پیدا کنید.



هتل و هاستل

در وگاس هاستل‌های زیادی وجود دارند که هزینه‌ی آن‌ها از ۱۳ دلار برای هر شب از اقامت شروع می‌شود، اما کمی از شهر فاصله دارند و برای رفتن از این هاستل‌ها به جا‌های دیگر حتما باید ماشین داشته باشید. هزینه‌ی اتاق خصوصی یک تخته در این هاستل‌ها حدود ۶۰ دلار است.




هتل‌های ارزان قیمت

تعداد زیادی از این هتل‌های ارزان قیمت در وگاس وجود دارند. هزینه‌ی هتل‌های داخل شهر از ۴۰ تا ۵۰ دلار برای هر‌ شب اقامت شروع می‌شود.

 برای هتل‌هایی بهتر و تجملی‌تر نزدیک به ۱۰۰ دلار برای هر‌ شب اقامت باید پرداخت و کنید و هزینه‌ی هتل‌هایی مثل بلاجیو (Bellagio)، ونیشن (Venetian) و آریا (Aria) از ۱۵۰ دلار شروع می‌شود. همچنین امکان رزرو آن لاین نیز وجود دارد تا از داشتن اتاق اطمینان داشته باشید.

غذا

اکثر هتل‌ها رستورانی کوچک یا کافه‌ای دارند که برای هر بار غذا خوردن باید ۱۰ تا ۲۰ دلار بپردازید. بیرون از هتل‌ها در رستوران‌های دارای میز و صندلی، برای هر وعده از غذا باید حدود ۲۵ دلار پرداخت کنید. در محله‌ی بلیز (Ballys) رستوران‌هایی زنجیره‌ای به مراتب ارزان‌تر مثل چیپوتل (Chipotle)، مک دونالد و ساب‌وی (Subway) هستند.

حمل و نقل

هزینه‌ی بلیت یک روزه‌ی مونوریل ۱۲ دلار است، اما بسته به مقصد می‌توانید از سیستم حمل و نقل رایگان نیز استفاده کنید. هزینه‌ی بلیت اتوبوس‌های دو طبقه‌ی ۲۴ ساعته ۸ دلار است و برای استفاده از تراموا ۲/۵۰ دلار باید پرداخت کنید. البته تاکسی می‌تواند بهترین گزینه باشد و برای هر مسیر ۱۰ دلار باید پرداخت کنید.

از سفر در تعطیلات خودداری کنید

اکثر مردم جمعه یا شنبه به لاس وگاس می‌روند و تعطیلات آخر هفته را در آنجا سپری می‌کنند و این گران‌ترین زمانی است که می‌توان به لاس وگاس سفر کرد. با بازدید از شهر در روز‌های عادی می‌توانید از هزینه‌ی کم‌تر هتل‌ها و رستوران‌ها بهره‌مند شوید.

از پرداخت کرایه‌ی تاکسی با کارت اعتباری خودداری کنید

اگر کرایه‌ی تاکسی را با کارت اعتباری پرداخت کنید، ۳ دلار حق سرویس از شما دریافت خواهد شد. پس کرایه را نقد بپردازید.

در رستوران‌های سلف سرویس و کافه‌ها غذا بخورید

وگاس یکی از شهر‌هایی است که بهترین غذا‌ها را در دنیا دارد و هزینه‌ی بالای غذا‌ها جای تعجب نیست. با غذا خوردن در رستوران‌های سلف سرویس و کافه‌ها روزانه ۲۰ دلار برای غذای خود هزینه کرده و به این صورت مبلغ قابل توجهی صرفه‌جویی کنید.




منبع:کجارو

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد