Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی استان البرز از کسب مقام هفتم تیم کشتی فرنگی استان البرز در مسابقات بین المللی روز جهانی کودک  در کرج خبر داد.

حمید یاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برگزاری بیستمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک در روزهای 3 و 4 آذرماه در مجموعه ورزشی انقلاب کرج اظهار داشت: در پایان این مسابقات  تیم ملی نونهالان آذربایجان با شکست تیم ملی کشتی فرنگی اوکراین در دیدار فینال به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تیم ملی نونهالان کشتی فرنگی ایران(ب) نیز با شکست تیم ملی کشتی فرنگی مولداوی مقام سوم این مسابقات بین‌المللی را کسب شد.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه تیم منتخب کشتی فرنگی استان البرز مقام هفتم این مسابقات را کسب کرد، گفت: تیم‌های ارمنستان، ایران توسعه، ایران (البرز)، گرجستان،  ایران(الف)، قزاقستان و عراق به ترتیب مقام‌های پنجم تا یازدهم مسابقات را کسب کردند.

وی با بیان اینکه سه فرنگی کار استان البرز در این مسابقات نتایج خوبی را در قسمت انفرادی کسب کردند، بیان داشت: حمید افتخاری در وزن 85 کیلو گرم مدال طلا، سیاوش آقاجانی در 66 کیلو مدال نقره و پوریا اشرفی در وزن 73 کیلو مقام چهارم را کسب کردند که نشان از رشد کشتی البرز دارد.

یاری با بیان اینکه مسابقات آزاد کشتی نونهالان نیز در روزه‌های 1 و 2 آبان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد،گفت: تیم ایران(ب) در وزن‌های 35، 47، 38، 59 کیلوگرم، تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان اوکراین در وزن‌های 42 و 66 کیلوگرم، ایران (الف) در 32، آذربایجان در 53 و مولداوی در 73 کیلوگرم مدال طلا کسب کردند.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند

 علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز گفت: جوانان ما در خوزستان لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی خصوصا در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

او گفت: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیشقراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب ادامه داد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم انشاالله با همت هیئت‌های استانی، شهرستانی و مدیران پرزش و جوانان و مسئولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل