Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی صبح با حضور رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: امروز از ساعت 8 صبح جلسه ای درباره مسائل و مشکلات موسسات مالی و اعتباری با حضور مسئولان بانک مرکزی داشتیم.

وی افزود: در این جلسه نحوه پیگیری برای حل مشکل سپرده گذاران موسسات اعتباری بحث شد و نمایندگان و کمیسیون های تخصصی نظرات شان را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک مرکزی اقداماتی را در دست پیگیری دارد که مشکل این موسسات حل شود.

گفتنی است در هفته های گذشته نیز رئیس کل بانک مرکزی طی چند نوبت در جلسه غیرعلنی مجلس درباره مشکلات و مسائل مربوط به موسسات مالی و اعتباری به نمایندگان گزارش داده بود؛ در سه نشست اخیر سران سه قوه نیز که آخرین مورد آن شب گذشته بوده، بحران موسسات پولی و اعتباری و راه های حل آن بررسی شده است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!

به گزارش انتخاب، عبدالناصر همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت : خبرگزاری رسمی دولت ⁩، به طور بسیار مبتدی، مدعی شد که تحلیل اینجانب در مورد ‌ نرخ تورم ⁩ اشتباه است! 

‏این خبرگزاری متوجه این موضوع هست که من نیز به مانند رئیس جمهور دولت سیزدهم که در مقام مقایسه عملکرد،به امار تورم بانک مرکزی در شهریور ۱۴۰۰ استناد می کردند،به آمار بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم سال ۱۴۰۲ استناد نموده ام، نه به نرخ تورم نقطه به نقطه اعلام شده توسط مرکز آمار!

یک دانشجوی کارشناسی سال اول اقتصاد، تفاوت تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را به خوبی می داند ولی شما یا نمی دانید یا میخواهید که ندانید. 

‏هر توجیهی که بیان کنید، دولت بایستی پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشد. 

‏این دو مورد را چگونه توجیه می کنید؟!

دیگر خبرها

  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران