Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی زاده طلایی شد.

طرفداری- امیرمهدی زاده و سارابهمن یار کاراته‌کاهای ایرانی حاضر در آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ژاپن به مدال طلا و نقره دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان که به میزبانی ژاپن در شهر اوکینا برگزار شد، امیرمهدی زاده کاراته کا وزن 60-کیلوگرم کشورمان که در مبارزات روز گذشته موفق شده بود، با نتایج 5 بر صفر کوجیرو کاموگاوا ازژاپن، یک بر صفر قیصر آلپیسبای از قزاقستان، 2 بر صفر ساموئل مارچزه از ایتالیا و یک بر صفر یوگو کوزاکی از ژاپن را مغلوب کند، امروز و در فینال با نتیجه 4 بر صفر دوس سانتوس برزیلی نایب قهرمان پان آمریکن را مغلوب کرد و به مدال طلای این وزن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه رقابت‌ها، سارا بهمن یار در وزن 50-کیلوگرم که روز گذشته موفق شده بود با شکست دادن کاراته کاهایی از ژاپن( 2 بر صفرنایب قهرمان رقابتهای قهرمانی امیدهای جهان در سال 2017، 5 بر یک مولدیر ژانبیربای از قزاقستان، روکیو سانچز اسپانیایی دارنده عنوان سومی جهان در سال 2014 (یک بر صفر )و 3 بر صفر النا اسپتانوآ از روسیه نایب قهرمان اروپا، برای سومین بار در 138 روز گذشته به فینال رسیده بود، امروز و در دیدار پایانی پس از آنکه به تساوی یک بر یک در مبارزه رسید، این شانگ گو از چین تایپه بود که با استفاده ازقانون سنشو(کسب امتیاز اول) پیروز شد تا بهمنیار به مدال نقره این وزن دست یابد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پنجـم مـاه می، مصادف با ۱۶ اردیبهشت، در راستای سلامتی مادر و نوزاد از سـوی سازمـان بهداشت جهانی و کنفدراسیون بین المللی مامایی به نام «روز جهانی ماما» نام گذاری شده است.

شعار امسال "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"است که جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است.
خانم حردانی مامایی آبادانی با ۱۶سال سابقه‌ی کار است که از مادران و نوزادان زیادی مراقبت کرده است و به تازگی موفق شده از سقط چهارجنین سالم با مشاوره جلوگیری کند. 

دیگر خبرها

  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی