Web Analytics Made Easy - Statcounter

وریا غفوری مدافع ملی پوش تیم استقلال که مدتی است با آسیب دیدگی از ناحیه زانو دست و پنجه نرم می‌کند، برای بهبودی به جراحی نیاز ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وریا غفوری مدافع ملی پوش تیم استقلال که مدتی است با آسیب دیدگی از ناحیه زانو دست و پنجه نرم می‌کند، برای بهبودی به جراحی نیاز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ملی پوش تیم استقلال مدتی است از ناحیه زانو با آسیب دیدگی مواجه است. وی این روزها تمریناتش را بیشتر در کلینیک باشگاه استقلال دنبال می‌کند.

پیگیری‌ها در این خصوص نشان می‌دهد میزان مصدومیت این بازیکن از ناحیه زانو در حدی نیست که وی نیاز به جراحی داشته باشد و احتمال این که کار او به جراحی بکشد بسیار اندک است.

غفوری در تمرینات ریکاوری آبی پوشان بعد از بازی با گسترش شرکت می‌کند و اگر مشکل خاصی در تمرینات گروهی نداشته باشد حتی ممکن است به دیدار بعدی تیمش برسد. دیداری که شاگردان شفر در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انجام داده و طی آن به مصاف تیم سوم جدول، پیکان می‌روند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان ستاره تیم فوتبال سپاهان در مصاف قبلی این تیم برابر استقلال ملاثانی بود که توانسته بود با یک گل و ارسال یک پاس گل تیمش را در دیدار دشوار جام حذفی به برتری برساند. رامین به همین دلیل با انگیزه زیادی پا به دیدار برابر پرسپولیس تیم سابقش گذاشته بود و به دنبال افزایش تعداد پاس‌ها و گل‌های خود در بیست و پنجمین مصاف لیگ برتر فصل جاری می‌گشت.

با این حال چیزی که این ستاره ملی پوش طلایی پوشان اصفهانی در ذهن داشت به هیچ وجه رنگ واقعیت به خود نگرفت و او اتفاقاتی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که باور نداشت.

ویدیویی از دیدار پرسپولیس و سپاهان در جریان این دیدار در ورزشگاه آزادی منتشر شده که هواداران پرسپولیس در حال شعار دادن علیه رامین رضاییان هستند؛ این اتفاقی بود که رامین رضاییان انتظارش را نداشت و شاید به همین دلیل نتوانست نمایش خوبی که مقابل استقلال ملاثانی ارائه کرده بود را در ورزشگاه هم تکرار کند.

سپاهان تا ساعتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و باید دید رامین که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فرم همیشگی خود فاصله گرفته و فقط در چند مسابقه توانسته اثرگذار باشد چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)