Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش سابق ووشو گفت: مدال طلای مسابقات آسیایی گوانگ‌جو قشنگ‌ترین و خوشرنگ‌ترین مدال در ویترین افتخارات دوران ورزشی من بوده و من این مدال را به نفع مردم زلزله‌زده غرب کشور به حراج می‌گذارم.

خدیجه آزادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون حراج مدال خود برای کمک به زلزله‌زدگان اظهارداشت: مدال طلای گوانگژو یکی از پر افتخارترین و قوی‌ترین مدال در دوران ورزشی من بوده، این مدال را متعلق به مردم دانسته و با به حراج گذاشتن آن به نفع مردم غیور و شیرمردان زلزله زده غرب کشور میخواهم آن را به مردم بازگردانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: من رکورددارترین ورزشکار بانوی ایرانی هستم، نخستین کسی که در رشته ووشو در بخش بانوان رقابت‌های جهانی مدال طلا، طلای المپیک بازی‌های آسیایی که به‌عنوان نخستین بانو این مدال را کسب و تاریخ‌ساز شدم و علاوه بر آن نیز طلای آسیا و جام‌جهانی را در کارنامه خود دارم.

ملی‌پوش سابق تیم‌ملی ووشو گفت: مدال طلای مسابقات آسیایی گوانگ‌جو زیباترین و خوشرنگ‌ترین مدال دوران ورزشی من در ویترین افتخاراتم بوده و من این مدال را به نفع مردم زلزله‌زده غرب کشور به حراج می‌گذارم تا عواید حاصل از فروش آن برای مردم زلزله‌زده هزینه شود. امیدوارم با کمک همه مردم و مسئولان شهر غیرتمند کرمانشاه که در همه ادوار انقلاب در برابر دشمنان محکم ایستاده‌اند را دوباره بازسازی شود و حیات به مردم شهر بازگردد.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه محسن محمدسیفی ووشوکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ چین توانست با غلبه بر حریفان خود، مدال ارزشمند طلا را به گردن آویخت، افزود: در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور با هم به رقابت پرداختند.

وی با یادآوری اینکه محسن محمدسیفی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در برابر حریفان خود به میدان رفت، اظهار کرد: این ملی‌پوش باتجربه زنجانی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم توانست در برابر حریفی از هنگ‌کنگ به برتری دست یابد. ووشوکار زنجانی در دیدار فینال نیز با غلبه بر حریف کره جنوبی به مدال ارزشمند طلا دست یافت.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات جهانی تیراندازی معلولان در کره جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، رقیه شجاعی از زنجان با کسب ۶۱۷ امتیاز در ماده تفنگ بادی در جایگاه هشتم این مسابقات ایستاد.

کد خبر 6089125

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی