Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای تعمیرات نیاز به تخصص و استفاده از قطعات فابریک دارد، بنابراین برای تعمیرات دوو حتما از نمایندگی تعمیرات دوو استفاده کنید تا کیفیت و ضمانت را تجربه کنید. آفتاب‌‌نیوز : مجموعه آی.پی اینجاست تا شما را با نمایندگی دوو در تهران، قابلیت لوازم خانگی دوو‌، ارور لوازم خانگی دوو‌، دلیل و رفع عیب آنها آشنا کند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لوازم خانگی دوو شامل یخچال، لباسشویی و ظرفشویی و .. برای تعمیرات نیاز به تخصص و استفاده از قطعات فابریک دارد، بنابراین برای تعمیرات دوو حتما از نمایندگی تعمیرات دوو استفاده کنید تا کیفیت و ضمانت را تجربه کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

ویژگی‌های ماشین لباسشویی دوو:
از جمله ویژگی های ماشین لباسشویی دوو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
شستشو با بخار: در این سیستم برای شستشوی لباس ها آب تبدیل به بخار شده و نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود، بلکه تمیزی بیشتر لباس ها، ضدعفونی شدن، تازگی و طراوت بیشتر و نیز چروک شدن کمتر آن ها را نیز به همراه می آورد.
زنگ هشدار دهنده: این صدای زنگ در صورتیکه اشکالی در حین کار ماشین لباسشویی به وجود آید و همچنین زمانی که کار شستشوی ماشین به پایان برسد فعال شده و شما را حتی اگر در فاصله دورتری از آشپزخانه باشید، آگاه می سازد.
قفل کودک:  در صورتیکه فرزند کوچک در خانواده داشته باشید، امنیت خاطر شما را از بی خطر بودن دستگاه برای او، تأمین می نماید.
برنامه ضد چروک: با استفاده از این برنامه، خشک کن ماشین لباسشویی با دور کمتری کار می‌کند. در نتیجه لباس ها را کمتر درهم پیچانده و مانع چروک آن ها می شود.
برنامه تأخیر شست و شو: چنانچه می خواهید لباسشویی خود را در ساعات حداقل مصرف برق مانند نیمه شب ها فعال کرده و یا همزمان با اوقاتی که بیرون از منزل به سر برده یا در حال استراحت هستید شستشوی لباس های خود را هم انجام دهید، می توانید دکمه مربوط به این برنامه را فعال کرده و زمان آغاز و پایان کار دستگاه و برنامه شستشوی مورد نظر خود را تنظیم  نمایید.
شستشوی سریع: می توانید برای شستشوی لباس هایی که چندان کثیف نیستند از برنامه های شستشوی سریع 30 دقیقه ای و حتی در برخی دستگاه ها 14 دقیقه ای استفاده کرده تا ضمن دسترسی سریع تر به لباس های تمیز خود، از اتلاف انرژی و استهلاک ماشین لباسشویی خود نیز بکاهید.

آب کشی تکمیلی: اگر پوست حساسی داشته و اطمینان داشتن از عدم وجود مواد شوینده در لا به لای لباس ها برایتان مهم است و یا اشتباهاٌ بیشتر از مقدار لازم در محفظه، ماده شوینده ریخته و نمی خواهید بر روی لباس هایتان رسوب کند، از این برنامه برای اطمینان یافتن از پاک شدن البسه خود از هرگونه مواد، استفاده نمایید.
پیش شستشو: در صورتیکه لباس ها خیلی چرک باشند، استفاده ار این برنامه برخی لکه های لباس را قبل از شروع شستشوی اصلی، پاک می نماید.
ورودی جداگانه آب گرم و سرد: اگر در نزدیکی محل قرار گرفتن ماشین لباسشویی شما شیر آب گرم وجود دارد، بهتر است دستگاهی با دو ورودی آب یا به اصطلاح دو شیر را خریداری کنید. در ماشین لباسشویی هایی که این قابلیت تعبیه شده است، چنانچه برای شستشو به دمای بالا نیاز باشد، می توان به جای استفاده مداوم از المنت برای گرم کردن آب از شیر آب گرم کمک گرفته و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی نمود.
برنامه شست و شوی اقتصادی: برنامه شستشوی اقتصادی که بیشتر برای لباسهای کتان و الیاف مصنوعی استفاده می شود از دمای حداکثر 60 درجه سانتی گراد آب استفاده کرده و اجازه می دهد 3 کیلوگرم لباس را با 30 درصد صرفه جویی در وقت و 40 درصد صرفه جویی در مصرف آب و برق در مقایسه با سیکل معمولی شستشو، بشویید.
ویژگی‌های ماشین ظرفشویی دوو:
8 برنامه شستوشو:دارای 8 برنامه شستوشو متفاوت که کار با آن ها در هنگام نصب از سوی نمایندگی رسمی دو یه شما آموزش داده می‌شود.
ویژگی مهمی همچون: 3 فیلتر سطحی از جنس استیل و پلاستیک,دارای طبقه سوم جهت چیدمان قاشق و چنگال,دارای خشک کن اضافی، شستشوی سریع و شستشوی شدید,شستشوی تاخیری از 1 تا 24 ساعت و سیستم عیب یاب هوشمند که به راحتی کار شما با این دستگاه کمک خواهند کرد.
عملکرد بی‌صدا:فن‌آوری هوشمند Silent-Tech دوو باعث می‌شود تا تمام مراحل شست‌و‌شو در سکوت انجام گیرد! حسگر میزان کثیفی:این حسگر درباره میزان کثیفی ظروف تصمیم گرفته و انتخاب می‌کند که کدام برنامه شستشو مناسب این میزان کثیفی است. حسگر میزان ورود آب:این حسگر وظیفه دارد که تعداد ظروف داخل ماشین ظرفشویی را بررسی کرده و مطابق با آن میزان آب مورد نیاز را تشخیص داده و آن را کنترل می‌کند. برنامه محافظت از کودک:این برنامه به شما اطمینان می‌دهد که ظروف غذاخوری نوزادان و بچه‌های کوچک، به‌طور کاملا بهداشتی شسته شده‌اند و هیچ آلودگی و جرمی بر روی این ظروف باقی نمانده است. به‌ این ‌منظور، دوو از یک چرخه شستشوی دقیق به همراه آب‌کشی در دمای بالا و با آب داغ  استفاده می‌کند تا بهداشت ظروف کودک را به‌طور کامل فراهم کند. این برنامه با میزان بهداشت 99.99 درصد خود  توسط LGA تایید شده است.  ویژگی‌های یخچال‌های دوو: یونیزه کننده فعال:یونیزه کننده فعال باکتری ها، ویروس ها و ذراتی که باعث بیماری می شوند را در یخچال خنثی می کند، بنابراین تاثیر ضد باکتری ایجاد می کند  چون هوای گردش یافته در داخل یخچال آن را تمیز نگه می دارد، نتیجتا مواد غذایی می توانند برای زمان بیشتری نگهداری شوند. سیستم عاری از فراست:حذف تشکیل یخ درمواد غذایی در داخل وسیله ، سیستم عاری از فراست از عدم انجام دفراست مطمئن می کند این سیستم نه فقط یخچال را بدون دردسر و برای استفاده آسان می کند، بلکه دمای درست را برای محافظت موثر از بیشتر مواد غذایی در فریزر فراهم می کند. زنگ باز بودن در :یخچال های دوو کنار به کنار هم زنگ های قابل مشاهده و قابل شنیدن دارند که در صورت باز ماندن دربه مقدار زیاد فعال می شوند در مدل های عاری از فراست، هشدار قابل شنیدن وجود دارد. محفظه سردخانه مجزا با درب شفاف:محفظه شیشه ای زمان انجماد را کاهش داده و بدین ترتیب میکروکریستال‌هایی را درون مواد غذایی تشکیل می‌دهد که باعث می‌شود مولکول‌های مواد غذایی سالم باقی بمانند. به همین دلیل است که مواد غذایی نگهداری شده در یخچال و فریزرهای دوو، ضمن تازه باقی ماندن، در حین پخت هم آب خود را حفظ می‌کنند.از دیگر ویژگی های مهم یخچال و ساید بای ساید دوو میتوان به:پایه های قابل تنظیم,قابلیت تعویض جهت باز شدن درب,مجهز بودن به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف و سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر نیز اشاره کرد.  ارور ماشین لباسشویی دوو:
IE: خطای ورود آبOE:موتور تخلیه یا پمپ  تخلیهUE:خطای عدم بالانسLE:خطای در بازE2: خطای جریان آب زیادE4:خطای نشت اب ارور ماشین ظرفشویی دوو:
E1=ابگیری دارای مشکل هستE3= المنت بیش از زمان تعیین شده در مدار استE4= خطای سرریز شدن ابE6=خطای مدار باز ترمیستور NTCE7=خطای مدار کوتاه ترمیستورNTC ارور یخچال و ساید بای ساید دوو: r1:سنسور يخچال قطع شده يا اتصال كوتاه كرده است.rt:سنسور RT قطع شده يا اتصال كوتاه كرده است.d1:سنسور برفك زدائي قطع شده يا اتصال كوتاه کرده است.
door: سوئيچ در خراب است.
C1:چرخه غيرعادي (كمپرسور بيش از ۳ ساعتكاركرد زمانيكه دماي سنسور برفك زدائيمساوي يا كمتر از 5- است)
F3:در موقع برفك زدائي، هنگاميكه برفك زدائيبعلت زمان ( ۸۰ دقيقه) انجام شده نه بعلت دمايسنسور برفك زدائي.  

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا فرتوک زاده، متخصص چشم و فلوشیپ قرنیه با بیان این که عوامل گوناگونی باعث خستگی چشم می‌شوند، گفت: هنگامی که افراد با با گوشی تلفن همراه یا کامیپوتر کار می‌کنند بعد از پانزده دقیقه کار کردن، یک دقیقه به دور نگاه کنند، بعد از ۳۰ دقیقه کار کردن سه دقیقه به دور نگاه کنند و بعد از یک ساعت، پنج دقیقه به دور نگاه کنند و این کار را تا پایان ساعت کاری انجام دهیم؛ تا فشار و گرفتگی اسپاسم باعث خستگی نشود.

وی با بیان اینکه باید زاویه دیدمان به کامپیوتر ۱۵ درجه به پایین باشد، افزود: در این صورت است که چشم کمتر خشک و خسته می‌شود، بنابراین رایانه باید روبروی فرد و پانزده درجه زیر افق باید باشد. نور در زمان استفاده از کامپیوتر زیاد لازم نیست، زیرا که خود کامپیوتر نور دارد. هم چنین نور اتاق، اگر روشن باشد نور نباید به صفحه کامیپوتر بتابد. موضوع بعدی، موضوع جریان هوا است. هوا نباید به چشم‌ها برخورد کند. بدین معنا که، باد نباید مستقیم به چشم ما برخورد کند.

فرتوک زاده در ادامه بیان کرد: موضوع بعدی، نمره عینک است. خیلی‌ها عینک نمره پایین دارند و فکر می‌کنند خوب می‌بینند و از عینک استفاده نمی‌کنند، اما بهتر است که عینک را بگیرند و استفاده کنند. اشعه‌های آبی کامپیوتر، برای چشم زیان آور است بنابراین شیشه‌های عینکی به نام بلوکنترل وجود دارد که افرادی که از عینک استفاده می‌کنند حتما عینکشان، از این شیشه‌ها باشد.

این فلوشیپ قرنیه ادامه داد: افراد میانسال و سالمندان، اگر ابرو‌های افتاده داشته باشند، چشمان خیلی خسته می‌شود از این رو، باید هنگام استفاده از کامیپوتر، رایانه در پایین باشد و نباید ابرو را بالا بدهند تا به کامیپوتر نگاه کنند، زیرا که ابرو و پلک بالا برود، چشم بسیار خسته می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که ماساژ و مالش چشم برای رفع خستگی مناسب است؟، گفت: افراد برای رفع خستگی، روزی ۳ مرتبه دست و صورت شان را می‌شورند، تلاش کنیم تا با شامپو بچه، از ابرو تا گونه به آرامی ماساژ دهیم که اگر این ماساژ را انجام دهیم چشم هم تمیز می‌شود و هم خستگیش رفع می‌شود، و همچنین خشکی نمی‌گیرد؛ بنابراین با این کار، ما نیازی نداریم تا دیگر دست به چشم بزنیم.

این متخصص چشم در پایان اظهارداشت: شست و شوی یک دقیقه‌ای چشم، در طول روز ۳ بار صبح، ظهر، و شب تمام آلودگی‌ها را پاک می‌کند و دیگر نیازی نیست دست به چشم زد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری