Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@04:47:24 GMT

تحلیل معاون سید حسن نصرالله از شکست داعش

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۳۳۶۱

سرویس سیاسی صراط: شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در پاسخ به سؤالی درباره اهمیت مسئله فلسطین، اظهار داشت: هر آنچه را که تاکنون از تلاش برای ویران ساختن سوریه و عراق و تجاوز به یمن و بحرین و همچنین آنچه بر ضدلبنان در طول این سال‌ها صورت گرفته، همه برای این است که نگاه های به سمت فلسطین نباشد چرا که قطب نمای حرکت جریان مقاومت اسلامی فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان بابیان اینکه "اندیشمندان و علمای مقاومت خطاب به دشمن می‌گویند که اگر برای منحرف کردن ما از هدف اصلی‌مان تلاش می‌کنید، بدانید هنوز هم مسئله فلسطین برای ما اولویت به شمار می‌آید " تاکید کرد: امروز علمای مقاومت که در مقام رهبری و هدایت هستند، بر مقاومت تاکید دارند و این مسئله نشان می دهد که مقاومت، در امنیت و سلامت است و راه خود را به قدرت خود ادامه می‌دهد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه، هدف از جنگ علیه مردم دولت سوریه، تغییر دادن حکومت بشار اسد و ضربه به جریان مقاومت بود، تصریح کرد: آمریکایی‌ها با داعش می‌خواستند، مقاومت را از منطقه کنار بزنند اما امروز این مقاومت است که آنها کنار زده و به پیروزی‌های بزرگ رسیده است.

وی با بیان اینکه جریان مقاومت با قدرت بر داعش به پیروزی رسیده است، تصریح کرد: داعش با همه پشتیبان هایشان به آخر خط رسید چون مقاومت با قدرت و ایمان در صحنه مقاومت بوده است و فرماندهان عالی جریان مقاومت از جمله سرلشکر قاسم سلیمانی برای مقابله با داعش مصمم بوده اند.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اجلاس اخیر علمای مقاومت که در بیروت برگزار شد، افزود: در اجلاس اخیری که در لبنان برگزار شد، علمای شیعه و سنی در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا بگویند از مقاومت حمایت می‌کنند و برای مقابله با توطئه های آمریکا، مسلمانان متحد و همدل هستند.

وی ادامه داد: مهمترین پیام اتحادیه علمای مقاومت همین است که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده نخواهد شد و هیچ مسئله‌ای در منطقه چنین قدرتی ندارد که فلسطین را برای مسلمانان به فراموشی بسپارد.

گفت‌وگو از مایا مالکانی و مهدی مشکینی

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان

معاون تربیت و آموزش فراجا از تغییر در محتوای آموزشی پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار  محمدحسین حمیدی در مراسم گرامیداشت روز معلم که صبح امروز در ستاد فراجا برگزار شد؛ گفت: ارکان ترتبیت در آموزش فراجا به این شکل است که شامل مربی، مدرسان و مربیان است و آنها در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌کنند. ما در راستای بازنگری و به روز شدن سرفصل‌ها و محتوای آموزشی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به آمار گروه‌های علمی گفت: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشکده ذیل دانشگاه امام حسن مجتبی ، ۱۵ دانشگاه جامع و هشت دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم. همچنین ۲۷۷هیئت علمی ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی ۳۷۳۵ نفر مربی داریم و ۷هزار و ۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

حمیدی ادامه داد: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه ها بر اساس آن شکل می‌گیرد. همچنین بازنگری های بسیاری در سرفصل ها و برنامه های عملیاتی با رویکرد مهارت محور در دستور کار قرار گرفت.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: دوره‌های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره‌های تخصصی مبتنی بر شغل تبدیل خواهد شد تا هم در درجه و هم آموزش های علمی تاثیرات مفیدتری داشته باشد.

حمیدی گفت: واکاوی و تحلیل عملیات‌های انتظامی با استفاده از خبرگان مرکز اجرایی آموزش در مراکز آموزشی انجام می‌شود و ما برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه تغییر در آموزش‌ها و منابع درسی داریم که ان‌شاءالله موثرتر واقع خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان