Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی در یادواره شهدای اسفیورد شوراب در تلوباغ ساری ایام ربیع الاول و پایان حکومت ننگین و فاجعه‌آمیز داعش را تبریک گفت و یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و اظهار کرد: به کوری چشم استکبار جهانی و صهیونیسم با کمترین هزینه و ایمان و رشادت جبهه مقاومت و خیزشی مردمی بر این توطئه بزرگ فائق آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان نقشه‌های بزرگ و پیچیده‌ای را برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرده بودند و هنوز هم این نقشه‌ها ادامه دارد.

استاندار مازندران ادامه داد: جنایات داعش با نام اسلام و با نام قرآن صورت می‌گرفت و چنین چیزی در تاریخ سابقه نداشته است به طوری که با پول امت اسلام چهره اسلام را در جهان مخدوش کردند و به دنبال تجزیه و تقسیم سوریه و عراق و ایران و کشورهای اسلامی بودند.

این مسؤول گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را ضروری دانست و گفت: همه ما باید مسیر و راه شهدا را بشناسیم و در این مسیر ثابت قدم باشیم و با شهدای گرانقدر میثاق ببندیم که همواره در این راه کوتاهی نکنیم و راه و آرمان‌های آنها را پاسدار باشیم.

اسلامی تصریح کرد: مازندران دیار علویان مزین به عشق و شورآفرینی در راه ولایت است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا زیباترین و ماندگارترین اقدام برای تداوم راه و معرفی اهداف شهداست.

وی به تشریح نقشه‌های دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان در پنج جبهه فرهنگی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و بین‌المللی و با استفاده از روش‌های مختلف انقلاب اسلامی را مورد تهدید قرار دادند.

استاندار مازندران افزود: به عنوان مثال در جبهه نظامی دشمنان با استفاده از تجهیزات پیشرفته شرق و غرب و سردمداری حکومت عراق تمام تلاش خود را برای شکست انقلاب اسلامی بکار گرفتند و در همان زمان دشمنان به عراق تجهیزات می‌دادند و ایران را تحریم کرده بودند.

این مسؤول اظهار کرد: در این نبرد نابرابر نیز به لطف خدای متعال و با یک حرکت توفنده و انقلابی و با بکارگیری ظرفیت‌های ملی با خلاقیت و تلاش بسیاری از متخصصان امکانات و تجهیزات مورد نیز را در کشور ساختیم و به خودکفایی رسیدیم.

اسلامی تاکید کرد: در جبهه سیاسی نیز دشمنان چه در حوزه سیاست داخلی و چه حوزه سیاست خارجی تلاش‌های زیادی کردند اما با مشارکت و همت مردم و شور و عشق مردم نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

وی با اشاره به نقشه فرهنگی دشمنان گفت: در جبهه فرهنگی و اجتماعی نیز دشمنان با بهره‌گیری از فضای مجازی به دنبال از بین بردن فرهنگ و بنیان خانواده بودند که ضرورت دارد کانون خانواده روزبروز مستحکم‌تر شده و در این جبهه نیز مراقبت بیشتری باید صورت گیرد.

استاندار مازندران به برنامه‌های دشمنان در جبهه اقتصادی پرداخت و ادامه داد: در جبهه اقتصادی برای مقابله با نقشه دشمنان باید با کار و تولید، تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مردمی‌تر کردن اقتصاد و شکوفایی اقتصادی و توسعه صادرات و حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان با خلاقیت و نوآوری و ایجاد ارزش افزوده تلاش جدی صورت گیرد تا دشمن ناامید شود.

اسلامی در پایان بر تقویت زیرساخت‌های تولید در روستاها تاکید کرد و گفت : امیدوارم با توانمند کردن روستائیان زمینه رشد و پیشرفت مازندران سرافراز بیش از گذشته فراهم شود و روح شهدای عزیز هم با این اقدامات شاد شود.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900013

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران