Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، هفته بسیج، یادآور حماسه بزرگ حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد. حماسه و ایثار بسیجیان مخلص، صادق و فداکار که همه وجودشان را وقف اسلام و ملت بزرگ ایران کردند.همت والا، ایمان راسخ، شجاعت و شهامت و اراده فولادین و ولایت‌پذیر از ویژگی‌های بارز بسیجی است. بسیجی خستگی را خسته می‌کند، بابصیرت است، دشمن‌شناس است، استکبارستیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لشگر مخلص خداست. هرکسی که دلش برای اسلام وکشور می‌تپد او بسیجی است.

بسیجی تفکر و اندیشه است. اندیشه زلال وپاک الهی است.اما بنیانگذار بسیج؛ به بسیجی بودنش افتخار کردند نه چیز دیگر و فرمود: بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند .. من همواره به خلوص و صفاى بسیجیان غبطه مى‌خورم و از خدا مى‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجى‌ام ...من دست یکایک شما پیشگامان رهایى را مى‌بوسم و مى‌دانم که اگر مسؤولان نظام اسلامى از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهى خواهند سوخت. بار دیگر تأکید مى‌کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونى، سقوط در دام دو ابرقدرت جهانى را به دنبال خواهد داشت.

در تعریف واژه بسیجی همین بس که مقام معظم رهبری فرمود: بسیجی یعنی حضرت علی (ع) که همه وجودش را وقف اسلام کرد. بنابراین بسیجی بودن لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

یقینا اگرتفکربسیجی در کشور جاری شود امورات در همه ابعادش به راحتی قابل حل است چون در دوران دفاع مقدس بسیجی ثابت کرد خیلی از غیرممکن‌ها را ممکن کرد که به ظاهر با اراده‌ی ضعیف انسان‌های سست عنصرحل شدنی نبود، اما کارهای بسیار بزرگ را با ایمان راسخ و روحیه انقلابی و جهادی را دنبال ومشکلات و نارسایی‌ها را با تکیه بر قدرت لایزال الهی حل کردند.

امروز38 سال از تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی می‌گذرد؛اما همچنان نوای دلنشین تفکر بسیجی در کشور و جهان اسلام طنین‌اندازاست. و روز به روز این چراغ پرفروغ‌تر می‌شود. بسیجیان نسل سوم چهارم انقلاب به مراتب قوی‌تر و آماده‌تر از بسیجیان نسل اول و دوم انقلاب در همه عرصه‌ها حضور جدی داشته و با صلابت و با عشق و علاقه جهت خدمت به مردم انقلابی عزم خودرا جزم کرده‌اند. اعتماد به بسیج و بسیجی همراه با اتحاد و انسجام و باور این تفکر که می‌تواند در شرایط سخت و دشوار کشور را از بحران‌ها عبور دهد و این تجربه گرانبها وکارنامه درخشان و برگ زرین تاریخ ایران اسلامی را در طول چهاردهه‌ی گذشته با تمام وجود لمس کردیم.

بسیجی با نشاط و آماده به کار، کمک کار دولت است و دولت مردان و مدیران کشور باید برای نیل به اهداف عالیه انقلاب اسلامی به ویژه در حل معضل بیکاری و نارسایی‌های اقتصادی، ازظرفیت عظیم بسیج و بسیجی استفاده کند.

دولت مردان ما بدانند با بکار‌گیری فرهنگ و تفکر بسیجی در بدنه برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و مدیریت کشور، یقینا اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد. ورود این تفکر به عرصه تصمیم‌گیری در ابعاد مختلف داخلی و خارجی برای کشور نجات بخش خواهد بود. فرهنگ و تفکر بسیجی یعنی حرکت، اقدام انقلابی و جهادی ومبارزه بی‌امان همراه با عدالت در زدودن کجی‌ها، اجحاف و بی‌عدالتی و خدمت صادقانه به مردم است.

خلاصه کلام اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در بدنه مدیریت کشور طنین اندازشود، جامعه طعم شیرین پیشرفت، موفقیت و عدالت، ریشه‌کنی بیکاری، اختلاس و بی‌عدالتی را خواهد چشید.هرکجا بسیجی وارد شده، نتیجه‌بخش بوده است. سلام و درود نثار می‌کنیم به روح پاک همه شهدا و شهدای بسیجی و ارج می‌نهیم به مقام شامخ بسیجیان سلحشور، طلایه‌داران علم، ایمان وعمل خالصانه و کسانیکه با جانفشانی امثال حججی‌ها با سردادن و باهمت والای فرماندهی و مدیریت مطلوب، انقلابی و جهادی همچون سردار سرافرازحاج قاسم سلیمانی، امنیت و آرامش رابرای ملت ما، مسلمانان و بشریت به ارمغان آوردند و از ارزش‌های الهی و انسانیت انسان دفاع کردند.

یادداشت از امیدعلی رعنایی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور 10 استان برگزار شد.

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074929 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه