Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان جبار تجری رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه شهرستان سرپل ذهاب بیشترین تلفات را داشته است، گفت: شعبه ویژه شورای حل اختلاف در این شهرستان جهت صدور گواهی حصر وراثت جانباختگان زلزله کرمانشاه تعیین شده است که امورات مربوط به مراجعان را به صورت فوری و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با وجود اینکه ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان ثلاث باباجانی تخریب شده و به ساختمان سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب خساراتی وارد شده است، اما شورا‌های حل اختلاف این شهرستان‌ها دایر است و به امورات مردم رسیدگی می‌کند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه از پرداخت کمک‌های نقدی به کارکنان شورا‌های حل اختلاف مناطق زلزله زده از سوی مرکز شورا‌های حل اختلاف کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: برای کلیه اعضا و دبیران شورای حل اختلاف شهرستان‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی مبلغ ۸ میلیون ریال و دیگر اعضا و دبیران شورای حل اختلاف شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب، دالاهو، جوانرود و اسلام آباد غرب مبلغ ۵ میلیون ریال جهت التیام حداقلی وارده پرداخت شده است.

تجری اضافه کرد: همچنین برای دو نفر از کارکنان شورا‌های حل اختلاف در شهرستان سرپل ذهاب که متاسفانه اعضای درجه یک خود را از دست داده اند، مبلغ ۱۰ میلیون ریال پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، در ۲۱ آبان ماه ۹۶ راس ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ ریشتر شهرستان ازگله در غرب کشور را لرزاند و خسارات زیادی اعم از جانی ومالی در شهرستان‌های غرب کشور به بار آورد، در ساعات اولیه همان روز عدالتخواه رئیس دادگستری استان کرمانشاه به همراه کارکنان داگستری و شورای حل اختلاف اعم از قضایی و اداری به صورت خودجوش نسبت به زلزله زدگان کمک کردند و پیگیر روند کمک رسانی به زلزله زدگان در غرب کشور بودند.

700

زلزله زلزله کرمانشاه شورای حل اختلاف انحصار وراثت شعبه ویژه شورای حل اختلاف صدور گواهی حصر وراثت سرپل ذهاب جبار تجری رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده تقلب در ساخت کابینت در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف را محرز و علاوه بر پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت شاکی، متخلف را به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بازرسان اتاق اصناف با بررسی شکایت شخصی پیرامون تقلب در ساخت کابینت، این پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال کردند.

شاهی تصریح کرد: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6095082

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی در سطح استان کرمانشاه
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود